Skrevet av Emne: Another one bites the dust..  (Lest 3134 ganger)

Utlogget Progression

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Another one bites the dust..
« : 29. juli 2017, 00:36 »
Hei!

Har etter 28 år endelig innsett at man bør fokusere litt mer på trening og kosthold. Problemet er dog at jeg har null peiling på noen av delene, og søker dermed litt starthjelp. Historien er at jeg har spilt fotball i over 20 år, og dermed opprettholdt en grei fysikk gjennom treningen den har gitt meg. Har samtidig gitt blaffen i kosthold, og drukket og spist akkurat hva og hvor mye jeg har ønsket. Jeg har dog merket det siste året at det har lagt seg mer og mer rundt magen, og ønsker å stoppe dette før det er "for sent". Jeg er 178cm, og veier nå mellom 78-79kg.

Det jeg ønsker er hjelp til et enkelt treningsprogram med noen basisøvelser for rygg, skuldre, mage og armer som er gjennomførbart på 3 økter i uken. Jeg vil ikke få svære muskler, men heller noe slik som på bildet på denne linken: http://d3w5369ycki0q.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/01/m2.jpg
Med andre ord, jeg vil litt ned i vekt, samtidig som jeg får litt visuelle muskler. Jeg ønsker også litt hjelp til kosthold. Vet ekstremt lite om hvilken type mat man bør spise, og hvor mye for å oppnå ønsket resultat.. Har til nå kuttet ut brus og andre unødvendige sukkerholdige uvaner.

Er det noen som kan gi meg et lite spark bak for å komme i gang med noen tips på disse to områdene? Det ville jeg isåfall satt ekstremt stor pris på!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!