Skrevet av Emne: SPØRSMÅL- Lagging bodyparts  (Lest 1327 ganger)

Utlogget jr123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 21

SPØRSMÅL- Lagging bodyparts
« : 07. august 2017, 22:56 »
Hei!
Skal begynne på igjen med doggcrapp nå om ikke så lenge. Har lyst til å kjøre opplegget helt frem til jul da jeg vil gi programmet et skikkelig forsøk da jeg kun ga det 8 uker sist (ifjor). Samtidig så har jeg merket at jeg kunne tenkt meg større skuldre, men jeg vil heller bygge mer overall, enn å bare fokusere på en muskelgruppe før jeg begynner å konsentrere meg like mye om resten av kroppen!

Det jeg lurte på var om jeg kan ha en ekstra dag der jeg trene skuldre, forutsatt at jeg føler at jeg har fått restituert meg nok? jeg tenkte ikke en sånn voldsom økt, bare å kjøre et giant set med feks fronthev, sidehev, rear delt flie etc? går det fint å kjøre de tre øvelsene som et giant set 3x10-15 bare for å få litt ekstra på skuldre?  Smiley

Setter pris på svar! Cheesy

Gå til:  

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019518

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191817

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.