Skrevet av Emne: Går ikke ned i vekt, frustrert!  (Lest 5524 ganger)

Utlogget Stepstepstep

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Går ikke ned i vekt, frustrert!
« : 25. august 2017, 06:07 »
Hei! Jeg har nå prøvd det meste fog å gå ned, men det skjer svært lite! Jeg trener HARDT! 4-5 ganger i uken. Alt fra spinn,core,step og styrke! Jeg er veldig gla i og trene så den biten er ikke så vanskelig. Har også hund så er ute å går tur minimum ca 1 tine om dagen. Har prøvd pre workouter, protein pulver, piller som skal øke metabolismen og alt det derr! Det er maten jeg sliter med! Jeg har gått på lavkarbo, ketolyse diett, Grete rhode.. å nå er jeg dritt lei! Har nå gått vekk i fra alt det drite og prøver rett og slett bare å spise sunnt og balansert. Spiser havregrøt til frokost hver dag, stor bolle me salat til lunsj og middag varierer jo da. Men mye kylling og grønnsaker i ovnen...kvelds er ofte bolle me frukt sammen me litt kesam eller Cottage cheese eller noe. Når lørdagen kommer så koser jeg meg, for å ikke skeie helt ut så må jeg ha en dag der jeg kan kose meg me sjokolade og brus.  jeg skjønner ikke hvorfor det er så forbanna vanskelig for meg å gå ned i vekt Huh? Det er veldig demotiverendes. Jeg trener bein hardt, svetter som en gris på slaktehuset liksom,...trener mye styrke også og er klar over at muskler veger mer enn fett. Men jeg har målt meg med målebånd også og det skjer ingenting. Hva gjør jeg galt?! Hva burde jeg endre?!  Hjelp!

Utlogget hfo88

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Går ikke ned i vekt, frustrert!
« #1 : 04. september 2017, 20:56 »
Er du mann/kvinne? Hvordan er vekten din nå og ellers fysisk form? Hvor mange kg er det du mangler for og nå målet ditt?

Har selv slanket meg 47 kg og vet godt de siste kg sitter hardt, men utifra hva du skriver trener du jo veldig mye og spiser lite, er dette noe du har gjort over lang tid? Kan være du har sultet deg så lenge at kroppen har vendt seg til det lave kalori inntaket i forhold til aktivitets nivået ditt at det hadde vært en fordel å spist litt mer en periode for å la ting stabilisere seg også gå på igjen med kalori underskudd på nytt. Bruker noe for og holde styr på kalori inntaket ditt? Myfitnesspal er en veldig bra app for dette ( synes jeg).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!