Skrevet av Emne: Kosttilskudd som funker  (Lest 5835 ganger)

Utlogget Ragnarok98

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Kosttilskudd som funker
« : 27. august 2017, 20:46 »
Hei,
Kjøpte nylig disse produktene:
Insu-pro, D-Ribose, Kreatin og noe proteinpulver.

Jeg er intressert i å vite om jeg har gått i en felle ved å kjøpe disse produktene. Enkelte påstår at kun ZMA og proteinpulver funker, noen sier kreatin er også greit å ta. Noen påstår at BCAA er viktig. Spørsmålet er vel gjerne: Neste gang jeg kjøper noe, og jeg ønsker at det skal funke, hva kjøper jeg utenom Pre-workout og proteinpulver.

Utlogget yeahbuddy3614

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 33

Sv: Kosttilskudd som funker
« #1 : 28. august 2017, 00:59 »
Raffinerte aminosyrer (BCAA på engelsk) er helt bortkastet, mtp. at alt proteinpulveret som er utvinnet fra animalske kilder, inneholder allerede alle de 8 essensielle aminosyrene du trenger. Gainer kan også være fint å ha om du sliter med å spise nok mat, eller visst du ønsker å få i deg karbohydrater etter trening (gainer er basicly proteinpulver med karbohydrater). Når det kommer til PWO og andre neurotoksiner, så de aldri ha en anabol effekt og det er et komplett sløs av penger. Trenger du neurotoksiner for å bruke kroppen din litt, så må du ta et oppgjør med spise- og søvnvaner. Det er mye bevis på at kreatin funker, men det er fortsatt noen som ikke responderer på kreatin i det hele tatt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!