Skrevet av Emne: Hvor lønner det seg å spørre om hjelp til refinansiering?  (Lest 109498 ganger)

Utlogget LauraCH

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Hey everyone.

Er det noen av dere som sitter med litt kunnskap om refinansiering av gjeld? Er kanskje ikke relatert til trening, men tenker det er greit å spørre likevel..

Dro på meg en del kostbar gjeld i fjor som følge av varefinansiering. Har en litt uoversiktlig privatøkonomi og lite kunnskap om temaet. Kunne derfor trengt litt mer profesjonell hjelp utover å snakke med en person i skranken hos lokalbanken. Er ikke snakk om å søke gjeldsordning eller lignende. Trenger bare hjelp til å få ting på plass liksom

Leste et sted at noen siviløkonomer er villige til å hjelpe i bytte mot et honorar. Noen her som vet om det kan være en løsning?

Og er det noen av dere som vet hvor mye jeg kan forvente å betale hvis jeg refinansierer gjeld? Kjøpte sofa, tv og en del andre ting med avtale om nedbetaling. Innså bare ikke hvor sinnsykt dyrt det var. Nå sitter jeg med ca 90 000 i gjeld som baller på seg hver dag...   Undecided  Embarrassed

Utlogget LauraCH

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Kjedelig at treningsforumet er i ferd med å dø ut...Veldig lite respons her for tiden ser jeg. Vil uansett si at jeg fant svar på det jeg lurte på. Besøkte en nettside som heter Refinansiere.Net og så at rentenivået ligger omkring 10 prosent (effektivt) for refinansiering med akseptabel kredittverdighet. Vil anbefale alle som er i den samme situasjonen å søke flere steder. Jeg endte opp med 14% fordi jeg har middels/dårlig kreditt.

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

Google Tim Sharky hvis kreditten blir dårligere
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget annashetty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Jeg ser det også, men heldigvis har du svaret
wuxiaworld

Utlogget Hyfda

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Kjedelig å låne penger, hvorfor ikke tjene penger på spørreskjemaer eller andre smarte måter å unngå å skape mer gjeld.

Uanset, held og lykke

MVH.
Steffen Fonvig
Steffen Fonvig | Fonvig Group

Yogi & gründer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!