Skrevet av Emne: Stagnering på bulk  (Lest 3989 ganger)

Utlogget Frz123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7

Stagnering på bulk
« : 03. september 2017, 08:46 »
Heisann!

Kommet opp i en litt kjip situasjon siste tre ukene, der bulken min ikke lenger ser ut til å fungere, og legger med det ut et innlegg her i håp om å få litt svar! For litt i overkant av tre måneder siden vendte jeg kinnet tilbake mot hypertrofi og styrketrening generelt, etter mange år i et mørkt og kaldt kardiohelvete. Slang meg på en ganske heftig grisebulk, der jeg har sett ganske gode gains. Med litt hjelp av det gode, gamle muskelminnet mitt gikk kroppsvekten min fra 74kg til 86kg på tre måneder(skal sies at noe av dette var selvfølgelig fett, men det regnet jeg også med). Jeg fortsatte å skru opp kalorinivået etterhvert som jeg bevegde meg oppover vektskalaen, helt til noe merkelig skjedde for tre uker siden (86kg)

Her sitter jeg tre uker senere med en kroppsvekt på 83kg. Siste tre ukene har jeg altså gått ned 1kg hver uke. Første uken jeg gikk ned en kilo tenkte jeg ikke stort over det, da jeg tenkte det kunne være så mangt. Uka etter, når vekta viste 84kg kom panikken litt mer, og jeg økte kaloriinntaket med 500kcal ekstra om dagen, men likevel hadde jeg gått ned enda en kilo til dagens veiing.

Så her kommer spørsmålet mitt; HVA ER DET SOM SKJER??? Er det slik at kroppen har nådd et punkt der den ikke er så altfor gira på å øke noe mer? Min neste handling er nå å øke kaloriinntaket enda mer, og se igjen neste uke.

Kan nevne av makroan mine ligger rundt 30p/50k/20f

Og, for de som kommer til å spørre "er du sikker på at du spiser nok?" og sånt, så er svaret ja. Jeg spiser nok, og jeg har god kontroll på hva jeg får i kroppen min, så det er ikke det det står på.

Håper å få litt hjelp her Cheesy
Stay sexy
Stay Hungry
Get laid

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!