Skrevet av Emne: Nybegynner i fitnessverden som har en del spørsmål.  (Lest 2350 ganger)

Utlogget stened91

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Hei! Mann/gutt på 26 her. I mars i år så tok jeg meg sammen og startet på veien til å få et sunnere liv da jeg veide rundt 105 kilo og ble fort sliten osv osv. Jeg begynte på Crossfit og begynte med løping, samt endret kosthold til å inneholde mindre kalorier(tomme) og byttet ut så og si alt ferdigmat med ferske grønnsaker og godt kjøtt. Trives godt så langt, men har noen spørsmål.

Jeg føler jeg fortsatt sitter med mye fett rundt magen selv om jeg har gått ned mye i Kilo. Hva kan jeg gjøre/trene for at det skal hjelpe.
Jeg føler at jeg får muskler, men får det utrolig seint, tips der?
Kan jeg kombinere treningsstudio med Crossfit? Trene på Morgenen før jobb og så crossfit etter?
Er det vits for meg å bli kvitt magen ved slanking nå? Eller burde jeg bare trene magen vekk?

Jeg har et mål om å veie rundt 80 kilo og være "fit" trenger ikke å være super ripped og se ut som en vandrende muskel, gjere se ut som som en flink crossfit utøver ser ut som.

Gå til:  

Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.
Da kan denne metoden være noe for deg.
Derfor bør du trene pull throughs.
Slik unngår du å lure deg selv.
Hafthor Bjornsson pusher grensene og drar 501 kg i markløft - setter ny verdensrekord.