Skrevet av Emne: Håpløst tilfelle!  (Lest 7945 ganger)

Utlogget Fluffy73

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Håpløst tilfelle!
« : 28. september 2017, 18:24 »
Jeg er en kvinne, 44 år, 171 høy, 104 kilo og jeg sliter med å finne ut hvor mange kcal jeg skal spise for å gå ned i vekt.
Min bakgrunn:
For 2 år siden startet jeg med PT, trente styrke 4 ganger i uka og noe kondisjonstrening. Følgte diettopplegg med kosthold. Starta på 1700 kcal, var nede i 1500 kcal, og kroppen slipper ikke noe særlig kilo, er snakk om 2-3 kilo... Jeg økte til 1900 kcal og kroppen slapp 3 kilo før den stoppa opp igjen. Varighet 6 måneder.
Kjøpte meg så en trenings og kostholdsplan som fungerte veldig bra i forhold til å forme kropp, men kiloene henger på. Trener 5 ganger i uka og spiser 1700 kcal. Gikk ned de samme 5 kiloene som med PT, men inn mye mer i cm. Moe jeg var rimelig godt fornøyd med frem til en periode med sykdom som førte til 8 uker uten trening, og var plutselig tilbake til utgangspunktet.
Jeg har så lyst å gå ned i vekt, og nå føler eg alt strevet har vært til ingen nytte... mista litt motet og vett ikke hvor mange kalorier eg bør holde meg til,  Har en mistanke om at eg bør ligge på mer enn 1700 men aner jo ikke, og vet ikke hvordan jeg skal finne ut av det... kan prøve, men i og med at motet mitt og truen på å få det til holder på å forsvinne, hadde det vært greit å få det til denne gang >Cheesy
Til informasjon: har vært til lege og testet at alt er som det skal. Alle prøvene er fine og blodet mitt tilsier at jeg bør bli idrettsutøver Wink eg er bare fluffy Wink
Jeg er tydeligvis ikke A4, og håper virkelig at noen har noen tips til meg!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!