Skrevet av Emne: Tilbakemelding på treningsprogram  (Lest 1762 ganger)

Utlogget Alexfon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Tilbakemelding på treningsprogram
« : 16. november 2017, 20:05 »
Heisann.

Jeg er relativt urutinert når det kommer til styrketrening, har dog lang fartstid på treningssenter (cardio). Satser på et treningsprogram som tar for seg hele kroppen 2-3 ganger i uka, alt ettersom hvordan jeg jobber og når jeg har tid. Det ser slik ut:

8x3 rep

Beinpress
shoulderpress-maskin
chest-press-maskin
nedtrekk
Biceps vekter

Hva kan og bør jeg endre på i dette programmet? Håper på konstruktive svar.

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.