Skrevet av Emne: Hjelp, jeg må opp i vekt!!  (Lest 8546 ganger)

Utlogget Tedster85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Hjelp, jeg må opp i vekt!!
« : 06. mars 2014, 11:50 »
Hei:)
Jeg er en jente på 28 år som har rast ned i vekt på grunn av malaria jeg fikk da jeg bodde i Kenya. Jeg har alltid vært aktiv og i grei form, aldri vært tjukk, men er glad i god mat, og jeg har alltid likt formene mine. altså å ha litt rumpe og pupper. jeg tror min ideal vekt er 60 kg (+/-) Jeg er 170 høy. Nå veier jeg 53 kg, og jeg hadde ingen anelse om hvor vanskelig det skulle være å gå opp noen kg igjen.
Jeg prøver å spise sunt, men mye. Jeg er ikke noe flink til å trene på treningsstudio, men jeg går turer med hundene mine hver dag i 45-60 min, mye oppoverbakker og fjell. Jeg forstår at disse turene kanskje gjør at jeg forbrenner en del?? Men jeg vil jo holde meg i form..

Jeg vil ha tilbake kroppen min med mye kjøtt, litt fett og en del muskler, spesielt i rumpa. Jeg har vært frisk i ca 2 mndr, og hadde trodd jeg skulle gå opp mer enn 1 kg på denne tiden  Huh
Er det noen snille folk der ute som kan gi meg noen tips?  Kiss

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Hjelp, jeg må opp i vekt!!
« #1 : 06. mars 2014, 12:08 »
Hei,

jeg syns en kg på to mnd er ganske bra, ikke noe poeng i stappe i seg mye mat og skape uvaner for så å kanskje få problemer med for mye overflødig fett siden. Kombinert med trening så tror jeg resultatet blir bra. Enig i at du ikke bør kutte ut trening selv om du forbrenner ekstra på det, det er mye annet enn vekt trening er godt for. I den farten du har nå så vil du kanskje være oppe i den vekta du ønsker på denne tiden neste år, høres kanskje lenge ut men tida går fort Smiley

Syns det er fint at du holder deg til sunne ting og ikke kjører på med skrapmat for å legge på deg. Hvis du virkelig vil gå raskere opp i vekt så fins det ingen andre løsninger enn å spise enda mer, sats på litt kalori- og karbohydratrik mat, f. eks grovbrød, pasta, havregrøt og lignende.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget Tedster85

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Hjelp, jeg må opp i vekt!!
« #2 : 06. mars 2014, 13:30 »
Okey:) Dette har ikke akkurat vært et problem tidligere, så jeg har tydligvis ingen peiling på hvor langt tid dette kan ta:p Men jeg glemte å skrive i det første innlegget at jeg selvsagt ønsker å legge på meg jevnt over. Tidligere har jeg alltid lagt på meg på magen og puppene, aldri lår og armer. Nå er magen min helt flat, for første gang noensinne.. Det kan den godt få lov til å være også;)

Men hvis jeg vil legge på meg jevnt over, gjelder det å ta tiden til bruk?? Eller er dette rett og slett ikke noe vi kan styre?

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Hjelp, jeg må opp i vekt!!
« #3 : 06. mars 2014, 14:05 »
Mye er genetisk, noen har store pupper, andre ikke ;-) Du kan ikke styre hvor på kroppen fettet legger seg men hva slags trening du bedriver vil selvfølgelig ha innvirkning på hvordan kroppen din ser ut.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget archerd

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Hjelp, jeg må opp i vekt!!
« #4 : 18. august 2014, 12:22 »
First of all make a proper diet and food plan for gaining weight. Add raw veggies,meat,fresh fruits and vegetables in your plan. Drink water as much as you can and try to eat meals three times in a day.

Utlogget nata

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Hjelp, jeg må opp i vekt!!
« #5 : 03. desember 2018, 03:02 »
Please treat each other well. instagram likes free Everybody has difficulties that we have to overcome, do not know later but how to live each day happily. instagram photo size

Utlogget alanabui

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Hjelp, jeg må opp i vekt!!
« #6 : 07. desember 2018, 06:11 »
I really like your website and specially this post and that's the reason I am commenting here instagram photo size  and instagram video size

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!