Skrevet av Emne: Feminin fysikk uten lats og traps  (Lest 4035 ganger)

Utlogget Ingrid_1986

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Feminin fysikk uten lats og traps
« : 17. desember 2017, 23:07 »
Jeg er en kvinne på 30 år som liker å trene tung styrke. Jeg har et godt og balansert treningsprogram jeg får gode resultater av, men nå
har jeg funnet ut at jeg får større lats og traps enn det som er ønskelig. Jeg tenker å bytte ut noen av øvelsene som bred nedtrekk og pull ups. Alternativt kan jeg muligens gjennomføre disse med flere reps og lettere vekt, men jeg er usikker på om dette kan føre til ubalanse. Er det noen som har noen formening om dette?

Det er veldig fint med runde skuldre, men hvordan får man til det uten å pådra seg "tyrenakke"? Også hadde det vært fint å kunne ha på seg BH uten å bruke boomerang liksom...

Øvelsene jeg har med i programmet er bla. bankpress, omvendt roing, militærpress, sidehev, sittende roing med smalt og bredt grep, chins og pullups, T-bar rows, fronthev, stående stangroing, skråbenk og scapular rushups.
Hvilke øvelser bør jeg bytte ut og hva kan jeg gjøre istedet?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!