Skrevet av Emne: nyttårsforsett  (Lest 2068 ganger)

Utlogget TrustedIconAdvanced

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

nyttårsforsett
« : 21. desember 2017, 05:02 »
har satt som nyttårsforsett, å jogge vær morgen før jobb. må da stå opp kl. 0500, trene fra 0515 til 0545, dusje, moje meg med kaffe,
spise litt, og busse til jobb.

keeping u updatet on the progress.

Utlogget jonna1992

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: nyttårsforsett
« #1 : 22. januar 2018, 11:46 »
Hvordan har det gått?

Utlogget TrustedIconAdvanced

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: nyttårsforsett
« #2 : 23. januar 2018, 04:51 »
jobber mye, går til byen, litt over 7 km. takk som spør.

kommer mer igang neste måned. begynne med jogging, osv.

Utlogget jonna1992

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: nyttårsforsett
« #3 : 23. januar 2018, 15:25 »
Wow! 7 km hver dag er ikke dårlig! Jeg ser du planlegger å jogge en halv time hver dag. Hva blir planen interval-trening?

Hva er målet ditt med treningen?

Lykke til!

Utlogget TrustedIconAdvanced

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: nyttårsforsett
« #4 : 23. januar 2018, 15:41 »
skal inrømme, tok bussen idag. shit vær. men når jeg var i god form, jogga jeg litt over 10 km på 55 minutter, uten stopp.

intervall er deiligt det og. jogge 250 meter, sprinte det samme, også kanskje gå 100 meter, og rundt igjen, men planlegger nok veien om styrketrening først, for å bygge muskelmasse, da det er lettere å komme opp i lengre økter med enten intervall eller jogging uten stopp, når musklene allerede er der og bare må sparkes igang.

har lyst til å lære meg mer av yoga og pilates og. solhilsen 1 og 2, og reparere skader ettersom de evventuelt kommer.

så imorgen, busse til jobb, gjøre meg ferdig, spise hjemme, og kanskje en joggetur. neste lønning, melde meg inn på treningsstudio, og etterhvert trene vær dag. tar ikke mer enn ett år å komme opp i. takk for at du følger meg.

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.