Skrevet av Emne: Ræva ræv  (Lest 3491 ganger)

Utlogget Håpløsen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Ræva ræv
« : 06. januar 2018, 02:16 »
Hei!

Jeg er "velsignet" med en av verdens styggeste bakender. Jeg har alltid hatt komplekser for den, og har dermed forsøkt å jobbe en del med å endre på den. Den har alltid vært slapp, rett og slett, stort sett uansett hvor mye jeg trener den. Når jeg er som best trent, er det muligens hakket bedre enn om jeg ikke trener den, men det kan like gjerne være innbilning. Det er rett og slett en geleklump, flat, deformert, og gjennomført kjip og firkantet. Jeg er så lei! Jeg har forsøkt både å løfte tungt (markløft, knebøy etc.), samt lettere øvelser som går direkte på setemuskulaturen, gjerne med strikk. Har også hatt fokus på å aktivere setemuskulatur før tunge øvelser.

Jeg har generelt merket meg at uansett hvordan jeg trener, later det til at jeg ikke får mer definert muskulatur, utenom fremside lår og muligens litt rygg. Jeg mistenker at det har med at jeg muligens ikke klarer å utføre øvelser helt riktig? Men det er det tross alt ingen som har avdekket når jeg har bedt om kontroll fra bl.a. PT-er. Eller finnes det noe som heter uheldig genetikk på området? For flekser jeg muskler, er det ikke tvil om at de er blitt større. Er ellers såkalt pæreformet.

Hilsen siræva kvinne på 31.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!