Skrevet av Emne: Comeback!  (Lest 1285 ganger)

Utlogget yosraz

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Comeback!
« : 23. januar 2018, 18:56 »
Alder: 37
Høyde: 162
Vekt: 78
Hvor lenge du har trent: Siden 2010
Helsetilstand, evt. sykdommer: for tiden forkjølet og slapp på grunn av vintermørket. Ellers god helse.
Ditt spørsmål: Jeg hadde pause fra trening i ca. 1 år, dels fordi jeg mistet motivasjonen og dels på grunn av ting som skjedde i privatlivet. Da trente jeg 3 ganger i uken med vekter, 1 uke lette og 1 uke med tunge. I tillegg kjørte jeg 20-20 minutter med kardio, for det meste ellipsemaskin. I desember i fjor meldte jeg meg inn igjen på det lokale treningssenteret. Men det er først i dag at jeg klarte å bruke viljestyrken og trene første økt for året. Spørsmålet mitt er hvor lang tid vil det omtrent ta før jeg er tilbake til den formen jeg hadde før jeg sluttet å trene. Har planer om å starte rolig og ikke løfte altfor tungt, og gradvis øke intensiteten og tyngden. Er det noen her som har vært i samme situasjon som har gode tips og råd å gi?

Gå til:  

Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

Hvordan få mer ut av markløft?

Trening27.05.202040

Slik får du mer ut av markløft.
Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.