Skrevet av Emne: Senebetennelse i underarmen(e), hjelp  (Lest 3242 ganger)

Utlogget Mikael NJ

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Senebetennelse i underarmen(e), hjelp
« : 28. januar 2018, 21:02 »
Hei!
Trente bein sist fredag og tok blant annet utfall med manualer og strakmark. Merket etter hvert større og større ubehag i begge underarmene og dårligere grepsstyrke. Ved slutten av økten gjorde det virkelig vondt både i albueledd og underarm. Hører til historien at jeg hadde hatt en ganske heftig buldre/klatreøkt 2 dager i forveien.

De verste smertene gikk over ganske raskt etter treningen, men to dager senere kjenner jeg fortsatt ubehag i underarmene. Merker at de er nummene/støle og at det prikker. Ubehaget har økt utover dagen etter hvert som jeg har brukt armene til dagligdagse ting. Merker at grepstyrken er dårlig og det er vondt når jeg klemmer på underarmen. Misstenker senebetennelse pga overbelastning!

Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre. Er ivrig treningsentusiast og vil komme meg tilbake til gymmen så fort som mulig. Hvor lenge bør jeg ta pause fra trening og hva kan jeg gjøre for å hjelpe helbredelsesprosessen? Første gang jeg har senebetennelse. Setter pris på om noen med erfaring kan si noe om hvordan jeg bør gå frem med dette  Help  
  
- Mann 22

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!