Skrevet av Emne: Ned i vekt og fettprosent  (Lest 2190 ganger)

Utlogget consept

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Ned i vekt og fettprosent
« : 01. februar 2018, 19:13 »
Jeg har nettopp begynt å trene igjen etter 3 år uten og er ute etter råd og om jeg gjør noe rett her.
Mål er ned i vekt og fettprosent + sterkere og se bedre ut.

Er en mann på 35 år , 172 cm høy og 96kg for øyeblikket.

Kjører 4 splitt trening nå slik  :  

Mandag :  Bryst + Biceps  
Tirsdag : Nakke og Rygg + skuldre                        
Onsdag :                        
Torsdag : Bein                          
Fredag : Triceps + Mage
Lørdag : Fri
Søndag : Fri

Kommer til å legge inn 2 dager svømming etterhvert i tillegg.


Slik og dette spiser jeg sånn ca Søndag til Fredag ( Lørdag spiser jeg hva som helst )

Frokost ( første måltid ) :  Halv boks med makrell i tomat + 1 egg og 1 proteinshake.
Måltid nr 2.  1 whole wheat tortilla m/ kylling eller annet kjøtt + guakemole
Måltid nr 3.   Laksefilet / Kyllingfilet / Biff etc med diverse stekte eller kokte grønnsaker og litt guakemole.
Måltid nr 4.  1 whole wheat tortilla m/ kylling eller annet kjøtt + guakemole
Diverse frukt som Kiwi, granateple senere på kvelden.

Ser dette helt galt ut eller kan jeg forvente noe her ?


Gå til:  

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019517

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191816

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.