Skrevet av Emne: Turgåing  (Lest 11495 ganger)

Utlogget Valdresdama

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Turgåing
« : 22. mai 2015, 11:36 »
Etter å ha mistet vår sønn i januar har det vært så som så med styrketrening, men jeg har klart (etter noen uker etter dødsfallet) å utføre ca 2 økter i uka. For ca 1,5 mnd siden begynte jeg å bli vedlig urolig i kroppen og begynte derfor å gå og gå og gå...... Jeg vet ikke hvor mange mil jeg har gått i denne perioden - det er mange!

Det som forundrer meg, og er ikke viktig i det hele tatt, er at jeg ikke går ned i vekt ved at jeg har gått så mye.... Noen som har forklaring på dette? Jeg spiser "bedre" enn jeg gjorde den første tiden, men jeg tror matinntaket fortsatt er litt for lite i forhold til aktivitet. Jeg vet stress kan føre til at man ikke går ned i vekt, men siden jeg har gått så mye, synes jeg det er litt "merkelig" what

Utlogget SFV

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 174
  • Honnør: 211
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 174

  • Ruler of the halls of metalworking 5 feet below
Sv: Turgåing
« #1 : 22. mai 2015, 11:44 »
Det kan tenkes du har mistet muskelmasse og at fettmassen har økt, selv om vekta er uendret.
Her følger noen perser i noen øvelser jeg liker å holde på med. Målt i totalvekt. Kroppsvekt har vært ca 87-89 kilo

Dips 104 x 8 reps (til parallell) - 2014
Chins 105 x 8 reps (medium bredt overhåndsgrep, strikt og haka over stanga) - 2015
Pistol squats 100 x 7+ reps (per bein, ned til bånn) - 2015

Utlogget Valdresdama

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: Turgåing
« #2 : 22. mai 2015, 19:28 »
Da ville jeg nesten tro at jeg ville ha blitt "større".... For fett tar mer plass enn muskler...?! Og det er jeg ikke blitt - heller mindre i cm. Det er det som er så underlig.... ihvertfall synes jeg det Wink

Utlogget kellyhenderson

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Turgåing
« #3 : 27. april 2020, 13:12 »
Tusen takk skal dere ha Smiley . Nå trenger jeg ikke å bekymre meg for det lenger
 
resume examples for students

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!