Skrevet av Emne: Realistiske mål for rumpetrening  (Lest 1333 ganger)

Utlogget ReadyForBooty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Realistiske mål for rumpetrening
« : 24. februar 2018, 11:12 »
Hei!
Jeg skal i gang med trening spesifikt for å forme rumpa ved siden av helkroppsprogrammet. Jeg har gått ned 50kg uten styrketrening og er tidlig i 30åra, med sporadisk treningsbakgrunn innen styrke tidligere. Pga vekttapet skal jeg gjennom noen hudfjerningsoperasjoner, men rumpa mi er bare slapp og kan fint trenes opp med tålmodighet og motivasjon!

Spørsmålet er: hva er realistiske forventinger her? Hvor lang tid kan jeg forvente å bruke på å forme rumpa rund og fast, når den per i dag er ganske stor og uformet  Tongue Hvilke delmål burde jeg sette meg? Om noen vil vise litt før og etter bilder, og/eller foreslå treningsprogram ville jeg blitt veldig takknemlig.

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?