Skrevet av Emne: Nybegynner og oppsett  (Lest 455 ganger)

Utlogget Ida333

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Nybegynner og oppsett
« : 13. mars 2018, 12:28 »
Hei! Jeg er ei jente på 28 år, veier ca 57 kg og er 156cm høy! Jeg ønsker å stramme opp kroppen og bygge rompe. Har litt rompe fra før, men vil ha mer definert:) Jeg fokuserer mest på knebøy, rumenske markløft og glutebridge. Prøver å få i meg ca 100 gr protein hver dag og ligge på ca 1500 kcl.. Er ganske ny på dette, høres det helt feil ut? Prøver å trene ca 3 dager i uka. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre bedre mtp mat/ trening?

Gå til:  

Så lenge må du hvile mellom settene for økt muskelmasse.
Marte Elverum satte ny europeisk rekord i markløft med hele 220 kg RAW.

12 matvarer du bør spise mer av

Kosthold19.09.201821

Dette er mat som er fullstappet med gode og sunne næringsstoffer.

6 styrkedrikker for mer energi

Kosthold18.09.201870

Disse 6 styrkedrikkene kan du lage selv og drikke før eller etter trening.
Never skip leg day!