Skrevet av Emne: anmeldelse av webshopper  (Lest 4091 ganger)

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: anmeldelse av webshopper
« #15 : 14. september 2004, 15:57 »

La nå powersport og personene bak denne,  heller få en anlending til å bli varm i trøya før dere halvshogger dem. Gi dem 6 mnd, og hvis ikke problemene da har bedret seg, så kan dere heller gå til krig. Slik jeg har forstått det, så består jo kundekretsen deres av stort sett fornøyde kunder, at tabber blir gjort i begynnelsen er uungåelig. Shit happens.
La dem få lære av sine feil, så muligens dette vil utvikle seg til å bli et godt tilskudd til kosttilskudd bransjen.


Helt enig i det du sier. Som forbruker er jeg glad for at det kommer nye aktører inn på banen. Det er også særdeles positivt at PS tar på seg det arbeidet det er å få produkt-typer på det norske markedet som ikke er der fra før. Vil tippe at det blir en tøff bransje å drive i, og det er klart at noen av de beste webshoppene i dag er meget proffe og yter tildels glimrende service. Det skal derfor litt til for at alle er 100% fornøyd med en ny aktør i begynnelsen, men jeg håper PS forsøker alt de kan for å få ting til å fungere. Ønsker de oppriktig lykke til!

Utlogget lettvekt

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 450
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 450

  • SuperSize Me!
SV: anmeldelse av webshopper
« #16 : 13. oktober 2004, 01:39 »
Jaha og hva skjedde med den tråden jeg startet for over et halvt år tilbake? Hele dritten ble jo slettet av en ukjent grunn, og omhandlet nøyaktig hva som etterspørres her.

Så vidt jeg kan huske så var det ingenting som tydet på noen regelbrudd. Merkelig, kanskje noen kan forklare det.
1,618034 = symmetri. Puff the magic dragon.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!