Skrevet av Emne: Gainer som mellommåltid fra lunsj til trening/evt andre forslag :)  (Lest 1186 ganger)

Utlogget godseverman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hei.
litt som kjapt om meg, 24år 172høy 68kg, har trent i 7 månder nå og trener 6 dager i uken
føler alt progresjon har stoppet og tenker kanskje det har noe med kosten.
på hverdagene føles det lenge  å gå fra lunsj på jobben kl 11 til så å være på trening kl 1630 trene 1 time uten å ha spist noe siden lunsj, for så og spise middag 1800.
så tenkte kanskje å få i meg noe rundt 1400-1430 hadde vært lurt?
Har ikke så veldig mye tid på dette tidspunktet til å få i meg noe mat siden jeg er på jobb så tenkte kanskje en shake Gainer hadde funket bra?
Noen som har erfaring eller råd til en som er litt uviten?

Takk Smiley

Gå til:  

Sunn banansplitt

Kosthold16.09.2019690

Er du glad i banansplitt? Prøv denne.

Triggerpunkter

Trening15.09.2019396

Sliter du med såre punkter i muskulaturen din?

Program for muskelvekst

Trening14.09.2019303

Styrk kroppen i 2015.

Fyllesyk? Denne maten kan hjelpe

Kosthold13.09.2019307

Dette bør du spise dersom du er fyllesyk.
Prøv en av disse 5 høstrettene.