Skrevet av Emne: Gainer som mellommåltid fra lunsj til trening/evt andre forslag :)  (Lest 1269 ganger)

Utlogget godseverman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hei.
litt som kjapt om meg, 24år 172høy 68kg, har trent i 7 månder nå og trener 6 dager i uken
føler alt progresjon har stoppet og tenker kanskje det har noe med kosten.
på hverdagene føles det lenge  å gå fra lunsj på jobben kl 11 til så å være på trening kl 1630 trene 1 time uten å ha spist noe siden lunsj, for så og spise middag 1800.
så tenkte kanskje å få i meg noe rundt 1400-1430 hadde vært lurt?
Har ikke så veldig mye tid på dette tidspunktet til å få i meg noe mat siden jeg er på jobb så tenkte kanskje en shake Gainer hadde funket bra?
Noen som har erfaring eller råd til en som er litt uviten?

Takk Smiley

Gå til:  

Energiboost med morgentrening

Trening14.11.2019352

11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.
Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.

Strak markløft

Trening12.11.2019137

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.
Dette er pannekaker som er rike på fullverdige proteiner.