Skrevet av Emne: Gainer som mellommåltid fra lunsj til trening/evt andre forslag :)  (Lest 1121 ganger)

Utlogget godseverman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hei.
litt som kjapt om meg, 24år 172høy 68kg, har trent i 7 månder nå og trener 6 dager i uken
føler alt progresjon har stoppet og tenker kanskje det har noe med kosten.
på hverdagene føles det lenge  å gå fra lunsj på jobben kl 11 til så å være på trening kl 1630 trene 1 time uten å ha spist noe siden lunsj, for så og spise middag 1800.
så tenkte kanskje å få i meg noe rundt 1400-1430 hadde vært lurt?
Har ikke så veldig mye tid på dette tidspunktet til å få i meg noe mat siden jeg er på jobb så tenkte kanskje en shake Gainer hadde funket bra?
Noen som har erfaring eller råd til en som er litt uviten?

Takk Smiley

Gå til:  

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019518

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191817

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.