Skrevet av Emne: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )  (Lest 25842 ganger)

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #120 : 23. september 2004, 19:12 »


 rofl

vurdert at kanskje kvinner foretrekker det som er inni hodet til fyren , enn hvordan kropp han har??

Kan jeg aldri tenke meg; det er i hvert fall ikke det gutter ser etter  Grin
Poenget er at hodet mitt ikke har endret seg så fryktelig mye etter at jeg begynte å trene vekter og bli større, så da må det være noe i dette med skap-lesber  Erter




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #121 : 23. september 2004, 19:17 »
Nåja. Jeg medgir som sagt at jeg vet lite om AS, men jeg synes ikke det begrenser min kapasitet til å vurdere om de som bruker det vokser mye under kuren eller ikke. Og siden jeg vet at de ikke dropper alle byturer og begynner å spise noe særlig ved siden av, konkluderer jeg med at det er ganske heftig effektivt, noe de færreste benekter.


Så på generell basis mener du å kunne være i stand til å gi en kvalitativ vurdering av noe du ikke kan noe særlig om ??
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #122 : 23. september 2004, 21:44 »


Spiser de bare akkurat over vedlikeholdsnivået på kaloriene, kan de nok klare å legge på seg greit med muskelmasse uten noe spesielt fett. Men kun dersom de har en tynn ramme å bygge på. Fortsetter de med det samme kostholdet etter kur vil mye av muskelmassen forsvinne, og i det lange løp kommer man utrolig kort med et slikt opplegg.

De folka som holder på slik, altså aas sammen med dårlig kosthold og useriøs trening, bør ikke være noen "konkurranse" for deg, da de aldri kommer langt før de eventuelt skjerper seg.


Bra sagt!

Klart man legger på seg noe muskler hvis man bruker AAS og trener og spiser dårlig, ja til og med hvis du ikke trener i det hele tatt vil du få en viss økning i muskelmassen på AAS (jf. studier gjort i gamle DDR). Sånn sett har jo viten på en måte rett i det han sier han. Det er selvfølgelig også riktig at kvalitet og kontinuitet i trening, kosthold og restitusjon gir de beste resultater, enten du bruker steroider eller ikke. Man kan nå langt med sin fysikk uten steroider, men MED jerndisiplin, selv om de fleste vil være enig med meg i at det nok ikke vil holde til et IFBB-proffkort.

For alle gjelder jo at hvis du inntar mer energi enn du forbruker (vi regner for ordens skyld her proteinsyntese og økning i muskelmasse som "forbruk"), vil du lagre fett, og motsatt, inntar du mindre enn du forbruker, vil du gå ned i fettprosent. AAS vil generelt øke forbrenningen din betraktelig, slik at hvis du ikke følger på og spiser mer, vil du kunne gå drastisk ned i fett%! Derfor litt flåsete å si at steroider gjør deg feit!!

Å begynne med AAS vil for de aller fleste seriøse i bransjen være et stort skritt å ta, og velger man det, bør grunnlaget virkelig være på plass - både klare målsettinger, disiplin, trening, kosthold og restitusjon. Mange vil også være enige i at man bør ha trent knallhardt i flere år, og nærmet seg sitt genetiske potensial, før man evt. tar dette skrittet, samt ha satt seg grundig inn i hva det virkelig dreier seg om - også på bivirkningsfronten!! Således bør ikke AAS være noe tema for "useriøse" folk som bare "dasser rundt", trener dårlig og spiser junk, og uansett ikke for tenåringer, som ALLTID vil være langt unna sitt genetiske potensial!!!! Denne tråden dreier seg jo nettopp om svært unge mennesker, selv om den har sporet noe av.

Konklusjonen min blir som før - de aller, aller fleste som trener mest for hobbyens skyld kan nå sine kort- og langsiktige mål uten bruk av AAS, forutsatt riktig og hard trening, et bra kosthold og god restitusjon, samt vilje og kontinuitet. AAS bør aldri være noe tema for nybegynnere, intermediære eller tenåringer, bør aldri benyttes uten etter flere års kontinuerlig og hard trening, solid kunnskap om temaet og ETTER MIN MENING kun evt. dersom man ser på byggingen som en "yrkesvei" med ganske store ambisjoner!

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #123 : 24. september 2004, 09:37 »

For alle gjelder jo at hvis du inntar mer energi enn du forbruker (vi regner for ordens skyld her proteinsyntese og økning i muskelmasse som "forbruk"), vil du lagre fett, og motsatt, inntar du mindre enn du forbruker, vil du gå ned i fettprosent. AAS vil generelt øke forbrenningen din betraktelig, slik at hvis du ikke følger på og spiser mer, vil du kunne gå drastisk ned i fett%! Derfor litt flåsete å si at steroider gjør deg feit!!

Hm, er ikke enig i dette. Har du noen dokumentasjon paa at forbrenningen oeker? Etter hva jeg har sett, er det snarere partisjoneringen som oeker, i favoer muskelvev. Mao, inntar man et kalorioverskudd paa 1500 kalorier uten steroider, vil man legge paa seg mye av baade fett og muskler. Med steroider derimot, vil i enkelt tilfeller alt gaa til muskelvekst, man kan faktisk oppleve aa miste fett samtidig.
I positiv nitrogenbalanse.

DuMonde

  • Gjest
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #124 : 24. september 2004, 10:02 »
Det jeg har hørt av folk, som har erfaring, er at mens dem går på steroidene blir dem ikke feite i det hele tatt, men det som skjer med noen, det er at etter kuren er ferdig, så sliter dem med å holde vekta oppe, og dermed øker kaloriintakket dems, og da, som alle vet, så vil noe av dette omdannes til fett, hvis man får i seg for mye av det gode  Smile

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #125 : 24. september 2004, 19:08 »
"Så på generell basis mener du å kunne være i stand til å gi en kvalitativ vurdering av noe du ikke kan noe særlig om ??"

Et tappert forsøk på å provosere? :p Kan du på "generell basis" fortelle meg èn ting jeg burde kunne om AS utenom at det er prestasjonsfremmende, for å vurdere om det er effektivt eller ikke? Som sagt så hevder jeg selv å ha sett nok folk som går på kurer bli svære fort som fy, og etter min mening er dette mer enn nok til å vurdere AS som supereffektivt. Hvor kvalitativt det er skal jeg ikke si noe om, for det er vel strengt tatt ingen ting å vurdere heller.. jeg ser at de vokser, thats it!
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #126 : 24. september 2004, 19:23 »


Hm, er ikke enig i dette. Har du noen dokumentasjon paa at forbrenningen oeker? Etter hva jeg har sett, er det snarere partisjoneringen som oeker, i favoer muskelvev. Mao, inntar man et kalorioverskudd paa 1500 kalorier uten steroider, vil man legge paa seg mye av baade fett og muskler. Med steroider derimot, vil i enkelt tilfeller alt gaa til muskelvekst, man kan faktisk oppleve aa miste fett samtidig.

Muligens litt uklart formulert av meg, men jeg mener for så vidt det samme som deg, dvs. at "partisjoneringen" øker på AAS, hvilket igjen vil si at du legger på deg mindre fett (og mer muskler) ved et gitt kalorioverskudd. Med økt muskelmasse vil igjen forbrenningen være økt, på et "vanlig" aktivitetsnivå med ca. 80-100 kcal per kg økt muskelmasse per døgn.
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #127 : 24. september 2004, 19:46 »
"Så på generell basis mener du å kunne være i stand til å gi en kvalitativ vurdering av noe du ikke kan noe særlig om ??"

Et tappert forsøk på å provosere? :p Kan du på "generell basis" fortelle meg èn ting jeg burde kunne om AS utenom at det er prestasjonsfremmende, for å vurdere om det er effektivt eller ikke? Som sagt så hevder jeg selv å ha sett nok folk som går på kurer bli svære fort som fy, og etter min mening er dette mer enn nok til å vurdere AS som supereffektivt. Hvor kvalitativt det er skal jeg ikke si noe om, for det er vel strengt tatt ingen ting å vurdere heller.. jeg ser at de vokser, thats it!

Husk at det er kun prestasjonsfremmende sammen med et riktig kosthold. Etter kuren er du katabol som bare f... og mister alt du har gaina om ikke mer om du ikke har peiling på hva du driver med. Gjør du ting feil kan du ende opp med å gå et halvt år uten egenproduksjon. Etter å ha holdt på noen år, så ender du kanskje opp med å aldri få igjen egenproduksjon. Er det supereffektivt?

Hvor mange av de på gymmet ditt som bruker aas ser du øker bra fra år til år? Det er få!
 

Det er klart du har de folka som gjør ting riktig, og som får noen utrolig bra resultater. All respekt til dem! De legger en stor jobb i det de gjør! Men dette er en gruppe som er så liten at jeg ser ikke noe poeng med å bry seg engang.
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #128 : 25. september 2004, 06:00 »
Vetsj helt, i og med at jeg ikke har prøvd AS selv, så nekter jeg å høre på propagandaen til arnold-fans som skal ha frem at bodybuilderidolene våre er så flinke Wink (Ikke dedikert til stripie, men hørt det før) De er sikkert flinke liksom men ser ikke for meg musklene deres uten noe vi andre ikke har ^^

Kan btw se så lite for meg at disse hobbymosjonistene med diverse snuskeri-hjelpemidler spise strikt at jeg nesten utelukker det.. og enda til gode å se noen skrumpe inn etter en kur =]

Det aller, aller kvalmeste med as er seff at disse bodybuilderne lager artikler for å forklare hvordan de ble så store, og aldri nevner as med et ord.. bare perfekte programmer og rutiner og 400 gram proteiner om dagen.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #129 : 25. september 2004, 14:25 »
Vetsj helt, i og med at jeg ikke har prøvd AS selv, så nekter jeg å høre på propagandaen til arnold-fans som skal ha frem at bodybuilderidolene våre er så flinke Wink (Ikke dedikert til stripie, men hørt det før) De er sikkert flinke liksom men ser ikke for meg musklene deres uten noe vi andre ikke har ^^

Kan btw se så lite for meg at disse hobbymosjonistene med diverse snuskeri-hjelpemidler spise strikt at jeg nesten utelukker det.. og enda til gode å se noen skrumpe inn etter en kur =]

Det aller, aller kvalmeste med as er seff at disse bodybuilderne lager artikler for å forklare hvordan de ble så store, og aldri nevner as med et ord.. bare perfekte programmer og rutiner og 400 gram proteiner om dagen.

La oss forsøke å være litt konkrete her. Spørsmål til deg-hvor mange på ditt gym vil du anslå bruker anabole steroider.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #130 : 25. september 2004, 16:10 »
På gymmet mitt.. jo der er det 13 + en som nettopp er ferdig med siste kur.. nei sorry mac, det ble det vanskelig å svare på Wink

Trodde det jeg tok opp her var nettopp det at det er umulig å vite om noen bruker steroider uten å kjenne til personen og hans vaner ganske godt.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #131 : 25. september 2004, 19:08 »
Det er forskjell på gym , jeg trener nå på et "familiegym" med hundrevis av medlemmer og jeg vil kvalifisert tippe at det er 5-10stykker som trykker der , og så mistenker jeg at det nok er en hel haug til som bruker masse rart men man ser det ikke på dem.

Forrige gymmet jeg trente på vil jeg  anta at minst 60% var "on"  Smiley

Hvorfor bry seg så voldsomt om hva andre gjør , det hele handler jo om hva du selv får ut av treningen og ikke hvor mye andre får ut av det.


Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #132 : 25. september 2004, 19:13 »

Hvorfor bry seg så voldsomt om hva andre gjør , det hele handler jo om hva du selv får ut av treningen og ikke hvor mye andre får ut av det.



Word  Smiley
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #133 : 26. september 2004, 13:17 »
Hvorfor bry seg så voldsomt om hva andre gjør , det hele handler jo om hva du selv får ut av treningen og ikke hvor mye andre får ut av det.



Helt enig. Jeg tror de som ikke har trent så lenge også skal være klar over at folk som trener rett og slett er født med veldig forskjellige forutsetninger. For de 15-20 prosentene som er hardgainere, kan det være vanskelig å forstå hvordan de 15 prosentene som lett legger på seg muskelmasse uten dop kan få å mye bedre framgang enn dem selv.

Utlogget kick_ass

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 557
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 557

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #134 : 26. september 2004, 15:15 »


Helt enig. Jeg tror de som ikke har trent så lenge også skal være klar over at folk som trener rett og slett er født med veldig forskjellige forutsetninger. For de 15-20 prosentene som er hardgainere, kan det være vanskelig å forstå hvordan de 15 prosentene som lett legger på seg muskelmasse uten dop kan få å mye bedre framgang enn dem selv.
Tror du en såkalt easygainer kan bli like stor (større?) enn som en hardgainer på AS? Jeg bare lurer jeg.
Det ordner seg for greie gutter.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!