Skrevet av Emne: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )  (Lest 25799 ganger)

Utlogget The Gimp

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 305

  • Drinking milk & eating meat since '78
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #135 : 26. september 2004, 17:32 »
Hvorfor bry seg så voldsomt om hva andre gjør , det hele handler jo om hva du selv får ut av treningen og ikke hvor mye andre får ut av det.

Honnør, syns det oppsumerer det hele, og Viten gjør klokt i å pøve å leve etter det! Hvis ikke er jeg redd du kommer til å gå lei og slutte.
"Dette er mannen som kappeter med trollet, og gjerne tar en dessert etterpå!"

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #136 : 26. september 2004, 19:23 »

Tror du en såkalt easygainer kan bli like stor (større?) enn som en hardgainer på AS? Jeg bare lurer jeg.

La meg heller si det slik. Jeg har sett unge menn som aldri har vært innenfor dørene på ett gym, som har hatt et elendig kosthold og en ikke direkte sunn livsstil gjøre ting på sin første treningsøkt som ingen vil tro på om jeg forteller det. Disse er selvsagt sjeldne, men det er ingen som helst tvil om at de som har langt bedre genetiske forutsetninger enn gjennomsnittet kan bygge voldsom muskelmasse uten AS.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #137 : 26. september 2004, 20:25 »


La meg heller si det slik. Jeg har sett unge menn som aldri har vært innenfor dørene på ett gym, som har hatt et elendig kosthold og en ikke direkte sunn livsstil gjøre ting på sin første treningsøkt som ingen vil tro på om jeg forteller det. Disse er selvsagt sjeldne, men det er ingen som helst tvil om at de som har langt bedre genetiske forutsetninger enn gjennomsnittet kan bygge voldsom muskelmasse uten AS.

...som en jeg kjenner som første gang han prøvde markløft, likeså godt dro 200kg!! Naturlig svær kar på hardt arbeid, ikke studiotrening. Gudene vet hvordan han kunne sett ut på et strikt kosthold, hard trening, AAS og GH...
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #138 : 26. september 2004, 21:20 »


...som en jeg kjenner som første gang han prøvde markløft, likeså godt dro 200kg!!

Enkelte har bare enorme forutsetninger. Skal si jeg og de andre som var tilstede ble lange i maska av en kar jeg dro med til et gym jeg trente på for endel år siden. Saken var at jeg var overbevist om at han hadde alle forutsetninger for å bli svær. Veldig kraftig beinbygning, brei som ei låvedør over skuldrene, veide vel ca 100 kg uten å være feit. Leggmuskelen strakte seg over store deler av leggen. Denne karen hadde ikke gjort så mye som ett minutt fysisk trening etter at han gikk ut av skolen. Vel, kan vel nøye meg med å si at han på sin første og så langt siste økt på et gym noensinne fikk oss til å innse at vi ikke hadde genene på vår side sammenliknet med de som er født med unike anlegg..

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #139 : 27. september 2004, 15:30 »

Tror du en såkalt easygainer kan bli like stor (større?) enn som en hardgainer på AS? Jeg bare lurer jeg.

Man kan kanskje bli like stor, men musklene paa en som har brukt steroider har et karakteristisk utseende man ikke kan oppnaa uten, spesielt skuldre og oevre delen av ryggen og brystet.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #140 : 27. september 2004, 20:43 »


Man kan kanskje bli like stor, men musklene paa en som har brukt steroider har et karakteristisk utseende man ikke kan oppnaa uten, spesielt skuldre og oevre delen av ryggen og brystet.

Er dette for manglende stiumulanse når man kun trener vekter eller?

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #141 : 29. september 2004, 10:21 »
Det har med ujevn fordeling av androgenreseptorer i de ulike musklene.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #142 : 03. oktober 2004, 18:16 »
En jeg kjenner: Null sportdeltagelse eneeste i gymtimene. Trener ikke med noe på fritida ikke rørt ei vekt og gidder ikke å ta sit ups eller armhevinger og sånt. Er han sterk? JA! Har han bra kropp? JA! Er jeg som har gått på fotball hele livet, vekttrening i snart et halvt år og sit ups-armhevinger hver kveld i perioder igjennom hele livet som er bare 1/4 så sterk og har 1/4 så bra kropp misunnelig? JA! Veit ikke om denne passer inn på 14 åringer doper seg men dere kom inn på skitsterke av gener Tongue
Og når jeg kom inn på gener, jeg fikk vite av onkel på hans besøk i helgen at han tok 100kg x10 i benk når han var 1 år eldre en det jeg er nå... skulle ønske jeg arva litt mer av han ! Wink






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Benker_n

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #143 : 04. oktober 2004, 14:06 »
Jeg har alltid ment at det ikke er noen vits å trene dersom man ikke trener reint, men har mange gode venner som mener nettopp det motsatte. Kan ikke skjønne poenget med det de driver med når dette i utgangspunktet er oppegående og fornuftige mennesker... Greit at de ikke skader noen andre enn seg selv med AS, men i noen tilfeller så kan dette faktisk skje. Skjønner ikke at folk har lyst til å gamble med sin egen helse bare for å se litt bedre ut.

Jeg for min del vil heller trene reint for å se hvor langt jeg kan komme både styrkemessig og volummessig. Så får jeg heller bare ligge bak kompisene mine som kjører i seg alskens stoffer. Da får jeg i alle fall sett hvordan mitt EKTE potensial er...

Takk for oppmerksomheten:)

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #144 : 04. oktober 2004, 17:01 »
Jeg har alltid ment at det ikke er noen vits å trene dersom man ikke trener reint


 Huh  Huh
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget Benker_n

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #145 : 04. oktober 2004, 18:58 »
Ingen vits i å trene med AS i kroppen for da får man ikke frem sitt ordentlige potensial. Heller "svak" og rein enn sterk med AS. Skjønner??Smiley

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
SV: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #146 : 05. oktober 2004, 10:38 »
den skjønte jeg ikke helt , mener du at om folk gjør sitt personlige valg det er å bruke medisiner så er vitsen med treningen borte ?
Bruker du slike ting så er det ingen hemmelighet at det faktisk virker i de fleste tilfeller og hvordan skulle det ikke kunne forsvares å være noen vits lenger ?
Er det noen på dette forumet (NOEN) som har nådd sitt genetiske potensiale rent ?

Hva med de som ønsker å ta veien forbi det kroppen er i stand til uten kjemisk assistanse , er ikke arbeidet de legger ned i treningen noe verdt ?
Hva med de som knasker stack produkter , er ikke fett tapet deres heller noe verdt ?
Jeg tro man skal være litt mere tolerant og passe sin egen vei i stedet for å bry seg så hardt om verdiene til andre folk for det er faktisk sånn at de fleste har litt ulike mål , er det å bli så sunn som mulig , er det å bli så stor som mulig rent eller er det å bli slik du selv har sett for deg et ideal.
Og velger du å bruke litt tilleggs medisinering på veien så er det kun ditt eget valg sålenge du bruker ting som ikke er ulovlige.

Vi snakker ikke om å bruke GHB for å klare å orke å gå på tredemølla her !

Utlogget hulkenroffe

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3

Sv: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #147 : 24. november 2010, 18:35 »
asd
Rolf fuckings hulk1 Smiley

Utlogget John Cena

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #148 : 24. november 2010, 19:03 »
asd

Du tar opp en gammel tråd fra 2004 ved å skrive bare tull dry

Utlogget Satyricon

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 184
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 184

  • We are forever captured.. In the embrace of death!
Sv: Fjortiser doper seg for jentene ( Yngstemann 12år )
« #149 : 26. november 2010, 05:49 »
Dette er jo helt sinnsvakt. 12 år...  må jo spørre seg om hvordan i helvete det er mulig.

På en annen side må jo dealeren som har solgt dette til 12 åringen forhåpentligvis bli slått ihjel!

ps: Necroposting suger!!!!!
Satyricon - Spiller hardt - Trener hardere!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!