Skrevet av Emne: Hvordan få MINDRE lår?  (Lest 18152 ganger)

Utlogget Tvangsinnlagt-Kjekkas

• Erfaren bruker
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

SV: Hvordan få MINDRE lår?
« #45 : 06. september 2004, 22:50 »
syns det er stygt at den innerste inn mot kneet er så stor...men men... hehe, fåkke forandra det trur jeg.
Ser jo blodåra da Wink
Ingen over, ingen ved siden!

Utlogget Electra

• Superavhengig
  • Honnør: 177
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

« #46 : 06. september 2004, 22:51 »

Trodde ikke det var noe som het dette fora jeg  dry. Dette forumet kanskje?  Tongue

Listefyll skriver nynorsk, og i nynorsk er "fora" ei sideform til "forum"  Smiley
"Gorau adnabod, d'adnabod dy hun."

Utlogget JanB Diddl etc

• Ekstremt avhengig
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

« #47 : 07. september 2004, 08:59 »
syns det er stygt at den innerste inn mot kneet er så stor...men men... hehe, fåkke forandra det trur jeg.
Ser jo blodåra da Wink

Tren leggene så de blir svære, så er det ingen som tenker på låra dine...
Gloria in Excelsis Deo

Utlogget NK

• Skravlekopp
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

• Norkost
« #48 : 07. september 2004, 10:02 »
Du får være sikker på hva du vil... Hakke no fett der. Fint at jeg kan ødelegge hverdagen til noen stakkarer, da er min jobb gjort Smiley
Du sier her at du ikke har fett på lårene , om de bildene lenger ned er av dine lår så tror jeg du har et litt feil intrykk av lårene dine.
mulig det ikke er alle som liker at folk er ærlige i alle sammenhenger men etter de bildene å dømme så har du mye fett og mest sannsynlig lite muskler.
Jeg er ikke i tvil om at du vil kunne miste MYE i omkrets på lårene om du fjerner noen kilo fett.

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #49 : 07. september 2004, 11:33 »
Ser den kulen i 90 graders vinkel ut som fett?
Du vet kanskje ikke at en muskel ikke alltid er stram du...
Litt fett kan man jo ikke unngå, men det er minimalt med det på beina mine...

Utlogget viten

• Superavhengig
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

• jejeje mr. talker
« #50 : 07. september 2004, 14:12 »
Selvsagt er det ikke "minimalt med fett" på beina dine, din nisse. Du går sikkert under kategorien "slanke bein", men i denne sammenhengen er det helt upresist å si at du nesten ikke har noe fett på dem i det hele tatt.

Noen får stor "kul ved kneet", andre får ikke det.. er ikke så mye å gjøre med det tror jeg, med mindre noen vet om "isolasjonsøvelser"(satt på spissen) for de andre delene av quadriceps. Om du forsøker å fjerne muskler på beina vil nok de øvrige musklene også forsvinne, og jeg antar at for at "dråpen" som noen kalte det skal bli en del mindre vil beina dine bli helt puslete... mao ikke noe å anbefale.

Vær fornøyd med beina dine og tren også dem hardt, så vil de se bedre ut for hver månede som går. Det garanterer jeg deg nesten.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget KenMan

• Treningsveileder
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

• Train Hard , or go home
« #51 : 07. september 2004, 14:29 »
He he, noen fine kommentarer her gitt Argue Men kan si meg litt enig i noen av de kanskje litt frekke, for du kan jo ikke si at det er minimalt med fett på de bena, da har du nok aldri vært på en 3 månders deff og virkelig sett lite fett, Grin

Når huden på øyelokkene dine blir tjukke i forhold, da er det lite fett, men det hjelper jo ikke å deffe for deg, når det ikke er noen muskler der.

Og hvis du syns bena dine er for store til å finne bukser, så må du slutte å handle i barne-avdelingen, jeg har jo sett urmaker-lærlinger med større underarmer enn dine ben.

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.

Utlogget Sommerdrøm

• Erfaren bruker
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

« #52 : 07. september 2004, 14:44 »

Det å ville miste muskelmasse er vel som å bannes i kirka....? 
"-Nei, så tynn du er blitt Smiley"  er jo ikke noe komplement  Angry

Utlogget NK

• Skravlekopp
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

• Norkost
« #53 : 07. september 2004, 17:41 »
når du har foten rett i kneleddet og du ikke har separasjon i muskulaturen i låret og du samtidig ikke har antydning til striper eller blodårer da er det desverre slik at en fot i veldig få tilfeller kan kategoriseres som tilnærmet fettfri , hadde du stilt spørsmålet på lavkarbo.no eller i allers da hadde jeg vært tilbøyelig til å være enig men dette er ikke Allers eller shape ut eller annet sånt piss , dette er treningsforumet og selv om de fleste her virker å tilhøre nybegynner generasjonen så er nok de feste klar over hvordan en person ser ut når han er lavt på fett%`n.

Har du et mål om å få mindre bein siden de ikke passer inn i de buksene du har lyst til å gå med , da anbefaler jeg deg å begynne å løpe ,gå,steppe,sykle osv sammen med litt bedring i kostholdet og litt tilskudd så vil du da nå målet ditt på notime.

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #54 : 07. september 2004, 18:02 »
Vel hvertfall, mye fett eller ikke, poenget mitt er at det er muskelen som forårsaker at det henger over kneet, ikke fett... Men greit nok at jeg har fett på beina, men de er ca 60cm omkrets på det kraftigste, og jeg er 180cm og veier 74 kg, så mye kan det ikke være ass...Når jeg ikke har mage eller noe fett som henger noe sted på kroppen, så kaller jeg det ikke ikke ha fett jeg...
Men greit, kveruler i vei.  >Cheesy

Utlogget BadBoy

• Elite medlem
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

« #55 : 07. september 2004, 18:14 »
Eg er 177. 81kg og er 63cm rundt låra og eg er tynn! 60cm er pinglete lår!

Utlogget HITman

• Elite medlem
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

• Lift like a lift
« #56 : 07. september 2004, 20:46 »
Vel hvertfall, mye fett eller ikke, poenget mitt er at det er muskelen som forårsaker at det henger over kneet, ikke fett... Men greit nok at jeg har fett på beina, men de er ca 60cm omkrets på det kraftigste, og jeg er 180cm og veier 74 kg, så mye kan det ikke være ass...Når jeg ikke har mage eller noe fett som henger noe sted på kroppen, så kaller jeg det ikke ikke ha fett jeg...
Men greit, kveruler i vei.  >Cheesy
Den "kulen" (eller teardrop´en) nederst på lårene dine får du kun mindre ved å trene mindre bein, evt. ingenting bein i det hele tatt. Og da vil lårene dine generelt bli mindre, siden du ikke kan punkttrene kun vastus medialis. Skulle vel være greit å forstå. Får du mindre bein uten at fett% generelt endres, vil beina dine fremstå som relativt fetere. Slik jeg bedømmer bildene dine, er jeg tilbøyelig til å være enig med en del andre her om at lårene dine inneholder en god del fett fra før av. Hvis de er 60cm nå, tror jeg aldri de vil ligge over 54-55cm på deff.
Erfaring er den talentløses trøst

• Erfaren bruker
  • Utlogget Utlogget

« #57 : 07. september 2004, 21:05 »
Fett eller ikke, jeg er kjekk uansett Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!