Skrevet av Emne: Motivasjon  (Lest 1049 ganger)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Motivasjon
« : 03. september 2004, 19:46 »
Hei jeg trenger nå desperat trenings motivasjon etter at hele klassetrinnet har vert på stranda og jeg så hvor dårlig kropp jeg hadde i forhold til alle andre.... noen tips til å få motivasjon?






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Ben

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 079
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 079

SV: Motivasjon
« #1 : 03. september 2004, 20:06 »
Hei jeg trenger nå desperat trenings motivasjon etter at hele klassetrinnet har vert på stranda og jeg så hvor dårlig kropp jeg hadde i forhold til alle andre.... noen tips til å få motivasjon?

Se for deg når dere drar på stranda når du går videregående, og det er alle de andre som ser hvor dårlig kropp de har i forhold til deg. Smiley
Gjør som Arnold, fokuser på hvordan du vil bli en dag, ikke i morgen, ikke neste år, men en dag.
Og som jeg har sagt før, jeg synes du er utrolig heldig som har oppdaget i en så tidlig alder hvor herlig det kan være å løfte vekter, det burda da være motivasjon nok, at du med rett trening nå i denne tiden som hormonene i kroppen din yngler kan ha mye bedre fremgang en vi som er oppe i årene.

Vil også si at det er da ikke vanlig at de på din alder har noe kropp å skrive hjem om akkurat, så det er sikkert bare du som er blitt litt vel kroppsbevist etter å hengt på dette forumet. Tror ikke de andre guttene sammenlignet seg så mye som du gjorde med de.

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Motivasjon
« #2 : 03. september 2004, 20:31 »
Strandturen som fikke deg til å ønske å trene er vel morivasjon i seg selv?

Finn ut hvorfor du ønsker åp trene og sett deg et realistisk mål. Finn ut hva som må gjøres for å nå det målet. Før treningsdagbok og mål fremgang. Ellers er det kiun din vilje, stahet og eget ønske som kan hjelpe deg.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget GerberD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 247
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 247

SV: Motivasjon
« #3 : 03. september 2004, 21:18 »
Noen som har noen strategier for å holde motivasjonen ved like en hel treningsperiode? Som eks bøker ol?
"You hit the ground running and dont look back... "

Utlogget Ditto

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 511
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 511

  • -=RAWCORE=-
SV: Motivasjon
« #4 : 03. september 2004, 23:22 »
tror ikke du trenger noe motivasjon jeg;) du har jo åver 1000 innlegg mann Cheesy å er bare 13år, kommer til å bli den råeste byggern på forumet om d fortsetter slik;)

STÅ PÅ Å SPIS MAT Cheesy
Mats Gården

Skjorte i benk er som å kjøre moped i Tour De France Wink

RAW 4 LIFE Smiley

Simply I dont do trix, am not gonna lift cars for people, am not a clown - Doug Young

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Motivasjon
« #5 : 03. september 2004, 23:56 »
tror ikke du trenger noe motivasjon jeg;) du har jo åver 1000 innlegg mann Cheesy å er bare 13år, kommer til å bli den råeste byggern på forumet om d fortsetter slik;)

STÅ PÅ Å SPIS MAT Cheesy

Takker for fint svar Wink Ehemmmm og når vi snakker så får jeg si at jeg er veeeldig misunnelig på kroppen din Wink En sånn en vil jeg og ha om noen år, kanskje når jeg blir 16-18 ? Cheesy






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget xerion

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 396
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 396

  • kroppen min er som chili.. STERK!
SV: Motivasjon
« #6 : 04. september 2004, 02:23 »
Strandturen som fikke deg til å ønske å trene er vel morivasjon i seg selv?

Finn ut hvorfor du ønsker åp trene og sett deg et realistisk mål. Finn ut hva som må gjøres for å nå det målet. Før treningsdagbok og mål fremgang. Ellers er det kiun din vilje, stahet og eget ønske som kan hjelpe deg.

Må være enig med Zoria her! Jeg opplevde det samme som deg for noen år siden, jeg var tynn som ei sild!! Så jeg bet tenna sammen og bestemte meg for å gjøre noe med det.. Sakte men sikkert så utviklet jeg meg mer og mer innen trening, og motivasjonen steg og steg Smiley
Jeg sier ikke at jeg har blitt en av de største men jeg vet at en dag vil jeg komme til der jeg ønsker, og det er min motivasjon!

Utlogget GerberD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 247
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 247

SV: Motivasjon
« #7 : 17. september 2004, 20:17 »
Ja motivasjonen kommer med resultatene.. og miljøet du trener i er enormt viktig. Ikke tren sammen med "quitters" men sammen med motiverte folk. Min fremgang skyldes mye intern konkurranse mellom de jeg trener med...
"You hit the ground running and dont look back... "

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Motivasjon
« #8 : 17. september 2004, 20:23 »
Ja motivasjonen kommer med resultatene.. og miljøet du trener i er enormt viktig. Ikke tren sammen med "quitters" men sammen med motiverte folk. Min fremgang skyldes mye intern konkurranse mellom de jeg trener med...

Har fått 3 treningskameratos nå, til å få opp motivasjonen, passe på tunge løft og spleise på mer vekter  Erter En er sterkere en meg, en er like sterk og en er litt svakere, erdet ikke flott!  Kickass De passer perfekt som treningskamerater, vi konkurrerer på styrke og på kropp Cheesy






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget GerberD

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 247
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 247

SV: Motivasjon
« #9 : 17. september 2004, 21:01 »
 Gå on your way man.. innstilling, disiplin og motivasjon er hjørnesteiner for all framgang
"You hit the ground running and dont look back... "

Utlogget Stoned

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 177
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 177

  • Just another star
SV: Motivasjon
« #10 : 18. september 2004, 01:41 »
Hva med med da? Grin Jeg trener helt alene i en mørk kjeller uten lys og varme og dårlig luft, men jeg klarer meg fint, og holder motivasjon oppe  headbang
20år
høyde: 182cm
vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne) Smiley
155 kg i Smalbenk
100 kg i Militærpress(vending fra bakken)
170x7 i Markløft
170 kg i knebøy(ca)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Motivasjon
« #11 : 18. september 2004, 12:25 »
Hva med med da? Grin Jeg trener helt alene i en mørk kjeller uten lys og varme og dårlig luft, men jeg klarer meg fint, og holder motivasjon oppe  headbang


Hmm ser ut som at jeg ikke har noe å klage for Cheesy Men sorry for at jeg ikke har skrevet logg i det siste det blir ikke så mye loggskriving med masse treningskamerater når jeg må vise dem alle øvelsene, men når de begynner og bli vant med øvelsene og teknikken da kommer loggen seilende inn Tongue






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: Motivasjon
« #12 : 18. september 2004, 15:50 »
"Strandturen som fikke deg til å ønske å trene er vel morivasjon i seg selv?

Finn ut hvorfor du ønsker åp trene og sett deg et realistisk mål. Finn ut hva som må gjøres for å nå det målet. Før treningsdagbok og mål fremgang. Ellers er det kiun din vilje, stahet og eget ønske som kan hjelpe deg."

Forspiel? ;]
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!