Skrevet av Emne: Hjelp til styrkeprogram  (Lest 1867 ganger)

Utlogget markelig

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Hjelp til styrkeprogram
« : 29. juli 2018, 09:50 »
Hei.

Har lenge slitt med å gå opp i vekt i form av muskler. Har hatt samme treningsprogram nå i snart ett år og trenger rett og slett litt ny input. Jeg er forholdsvis tynn og har i lengre tid kjempet med å bygge muskler i bein og legger samt synes jeg kanskje at jeg har fått noe mageflesk på magen som jeg i samme slengen ville bli kvitt. Ønsker ett program som tar for seg hele kroppen. Gjerne 3-4 treningsøkter i uken med styrketrening. 1,79 cm høy og 70 kg. Er det noen her som har ett komplett treningsprogram de kan anbefale?

Takk for hjelpen!


Utlogget Skibums

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Hjelp til styrkeprogram
« #1 : 03. november 2018, 11:41 »
I mitt program så har jeg følgende øvelser:
Mandag - Knebøy, markløft, stangroing samt øvelser for mage (planke/situps etc) og skulder
Tirsdag - Benkpress, skråbenk, bicepscurl, facepull, pullups (evt motsatt roing), nedtrekk, kabelkryss for rygg samt øvelse for mage (planke/situps etc), samt 45 min romaskin - tøying bein
Onsdag - Joggetur 1t samt øvelser for mage -
Torsdag - Fri
Fredag samme som mandag
Lørdag samme som tirsdag
Søndag - Joggetur 1t samt øvelser for mage

Husk at kosthold og hvile er viktig i tillegg til selve treningsprogrammet!

Utlogget Henrikhes

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Hjelp til styrkeprogram
« #2 : 29. september 2019, 20:17 »
Det er verdt å begynne med det faktum at alle metoder for å spille roulette i beste fall vil redusere variansen og sannsynligheten for et stort tap, men de vil ikke være i stand til å gi 100% fortjeneste, uansett hva selgerne av slike systemer vil si Online casino og spilleautomater på nett .

Gå til:  

For deg som er over 40 år bør du gjøre dette for å få fremgang.

Energiboost med morgentrening

Trening14.11.2019353

11 tips for deg som vil få treningen unnagjort på morgenen.
Ønsker du deg drømmeskuldrene? Dette er øvelsene som gir deg akkurat det.

Strak markløft

Trening12.11.2019139

Prøv denne for å isolere bakside lår og rumpe.

Omvendt curl

Trening11.11.2019145

Tren opp underarmene med omvendt curl.