Skrevet av Emne: Skal opp i vekt og styrke, fettprosenten raser nedover!  (Lest 708 ganger)

Utlogget Oracle

• Leieboer
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Hei folkens, vært ei stund siden nå!

Jeg har i en ganske lang periode nå hatt veldig dårlig matlyst, i kombinasjon med dårlig råd. Har derfor ikke hatt noe proteintilskudd. Jeg har trent regelmessig, hardt og med innlagt progresjon ala DC. Har brukt kreatin og vitaminer osv.

Har økt i styrke til tross for dårlig matinntak/protein, men ikke så mye som jeg kanskje ville ha gjort med et bedre kosthold. Fettprosenten har rast nedover og sixpacken er på plass, noe en skulle mene bare var positivt. Problemet er at jeg er lang og relativt tynn fra før og har som mål og legge på meg muskelmasse!! Forbrenningen er det ikke noe i veien med, for å si det sånn.  Undecided

Moralen er? Det går fint å øke i styrke samtidig som man forbrenner fett!
Problemet i mitt tilfelle er at jeg sannsynligvis også har mistet litt muskelmasse også, så det er en fin balansegang her.

Hadde bare lyst til å dele dette med dere her inne. Kanskje noen kan dra nytte av mine erfaringer.  Smiley 
Treningsloggen min finner du her

Utlogget ambiguous

• Litt godt kjent
  • **
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

Grattis med 6pack.  Drankere

Shame on you for å slaske med kostholdet.  No no

Ellers bare bra, jeg spiser og vokser/krymper (forhåpentligvis i muskler/fett).  Food

Utlogget Oracle

• Leieboer
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

That`s cool man....  jeg er en slask, men pass på selv du! Studentlivet er vel ikke akkurat ideell for tilrettelegging av gode matvaner! Grandiosa, fete burgere og annen hurtigmat osv. Mmmm. Godt ja! Det hadde kanskje hjulpet på mitt problem?   Hehehe Grin
Treningsloggen min finner du her

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!