Skrevet av Emne: undervektig og trening  (Lest 2814 ganger)

Utlogget Npamundsen

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

undervektig og trening
« : 17. juli 2017, 01:35 »
Hallo. Jeg er er undervektig og har ønsker om å trene. Grunnet liten matlyst i tillegg til kyssesyken gikk jeg i fjor sommer en god del ned i vekt, og er nå 41 kilo. Jeg er 1.63 høy og har en BMI på 15. Jeg har fått beskjed av lege at så lenge jeg øker mat inntaket mitt skal det være mulig for meg å trene, jeg har nå ett normalt inntak av mat for alderen min og vil selv påstå at jeg er klar for å trene, men de gangene jeg har prøvd meg på rolig styrketrening har jeg blitt svimmel og fått vondt i hode. Jeg hadde samme problemet for ett år siden, når jeg var 54kg.

Hva kan være grunnen til dette, burde jeg la være og trene, eventuelt hva skal til for at jeg kan trene? Smiley

Utlogget PT-Stine

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 19

Sv: undervektig og trening
« #1 : 11. august 2017, 17:52 »
Hei,

Svimmelhet ved trening er ikke uvanlig, spesielt ikke ved første treningsøkt. Det er likevel ikke slik at du skal ignorere svimmelheten og trene videre. Sørg for at du er godt ernært før du begynner treningen. Tren begrenset i starten, opplever du svimmelhet, ta en pause. Fortsetter du slik vil kroppen din takle treningen bedre.
Hei, jeg heter Stine! Jeg jobber som personlig trener og er aktiv på nettstedet www.proteinpulvertest.no . Her kan du f.eks lese vår topp 10 beste proteinpulver i Norge http://www.proteinpulvertest.no/best-proteinpulver-i-norge-2017-best-i-test/

Utlogget Hensomot

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: undervektig og trening
« #2 : 21. september 2018, 09:32 »
The feeling of me now is very glad to be with everyone here.

Gå til:  

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201964

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191818

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.