Skrevet av Emne: Trening og lavt stoffskifte.  (Lest 691 ganger)

Utlogget Bandidas

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Trening og lavt stoffskifte.
« : 09. november 2018, 22:42 »
Hei.

Jeg er ganske fersk innen styrketrening. Kjører en herlig blanding av styrke og cardio. Synes det er gøy, men ser at stoffskiftet mitt gir meg en del utfordringer.
Har hatt lavt stoffskifte i over 20 år og det har hele veien bydd på utfordringer.

Mine utfordringer med trening:

- Verker veldig i kroppen
- Vanskelig å forbrenne fett
- Tar veldig lang tid å oppnå resultater
- Blir raskt sliten
- Lang restitusjonstid

Ved lavt Stoffskifte så har man jo en elendig forbrenning, så alle tips og råd taes imot med takk. Smiley

En ting jeg har god effekt av er å korte ned på antall reps. Få reps med heller tyngre vekt.
Det er en flott måte for meg å øke vekter på. For da rekker jeg ikke å bli sliten.
Går vel kanskje på utholdenheten det?

Er det flere her inne som har stoffskifteproblemer og har noen gode trening og kostholdstips, så blir det satt veldig stor pris på. Cheesy

Utlogget annashetty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 19
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 19

Sv: Trening og lavt stoffskifte.
« #1 : 24. mai 2019, 03:47 »
This is very good, it will be on my saved recipes list.
impossible game

Gå til:  

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201940

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191817

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.