Skrevet av Emne: Overvektig...  (Lest 3179 ganger)

Utlogget JaJa98

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Overvektig...
« : 01. desember 2018, 01:23 »
Heisann.. etter mange år med mye godt å spise har jeg innsettt st nok er absolutt nok. I en aldrer av 19år veier jeg 116kg og er 182 høy. Har prøvd tidligere å gå ned men får det liksom aldri helt til, blir desperat og prøver å spise litt hvis ikke noen ting.. nå er jeg utrolig lei, jeg blir sliten av å gå i trapper og svetter mer en noen gang bare av å sitte stille! Kjenner jeg bare blir mer og mer deprimert og ønsker en endring i livet mitt. Skal på festival i juli neste år og ønsker virkelig å ha redusert vekta mi kraftig før den tid, da alle mine venner er trente/normale. Er ikke stinn av gryn så det å starte på en diett hvor alt av mat koster mye er uaktuelt. Noen.. værsåsnill å hjelp meg, jeg trenger det. Vil egt gå ned 30kg til juli neste sommer og ønsker det virkelig koste hva det koste vil... Hvis det er noen som holder til i Tønsberg område som har lyst til å hjelpe til, på hvilken som helst måte ta kontakt..
takker utrolig mye for svar og håper noen av dere kan hjelpe meg ut av dette «hølet»
Mvh. JaJa98

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!