Skrevet av Emne: Overvektig...  (Lest 1006 ganger)

Utlogget JaJa98

• Nykomling
  • *
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

Overvektig...
« : 01. desember 2018, 01:23 »
Heisann.. etter mange år med mye godt å spise har jeg innsettt st nok er absolutt nok. I en aldrer av 19år veier jeg 116kg og er 182 høy. Har prøvd tidligere å gå ned men får det liksom aldri helt til, blir desperat og prøver å spise litt hvis ikke noen ting.. nå er jeg utrolig lei, jeg blir sliten av å gå i trapper og svetter mer en noen gang bare av å sitte stille! Kjenner jeg bare blir mer og mer deprimert og ønsker en endring i livet mitt. Skal på festival i juli neste år og ønsker virkelig å ha redusert vekta mi kraftig før den tid, da alle mine venner er trente/normale. Er ikke stinn av gryn så det å starte på en diett hvor alt av mat koster mye er uaktuelt. Noen.. værsåsnill å hjelp meg, jeg trenger det. Vil egt gå ned 30kg til juli neste sommer og ønsker det virkelig koste hva det koste vil... Hvis det er noen som holder til i Tønsberg område som har lyst til å hjelpe til, på hvilken som helst måte ta kontakt..
takker utrolig mye for svar og håper noen av dere kan hjelpe meg ut av dette «hølet»
Mvh. JaJa98

Gå til:  

Gikk ned 55 kg på 10 måneder

Intervju23.08.20190

Hun veide 160 kg på det meste og fikk så vidt plass i en vanlig personbil. Da tok hun grep!

Verdensrekord i Planken

Trening21.08.201965

Klarer du å stå i planken 2-3 minutter? Prøv å slå 4 timer og 20 minutter!

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019519

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191818

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.