Skrevet av Emne: Stramme muskler og smerter  (Lest 3719 ganger)

Utlogget Jacobsen96

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Stramme muskler og smerter
« : 22. desember 2018, 02:12 »
Hei. Jeg er en mann på 22år som har plagdes litt med korsrygg, hofte, lår og knær en stund. Har ikke hatt store smerter, men endel ubehag. Har funnet ut at jeg har fantastisk stramme muskler fremme på låret, og klarer ikke engang å komme skikkelig inn i den klassiske stående quad-strekken. Ser også ut som at jeg har ganske kraftig bue i korsryggen når jeg står vanlig, og har kommet frem til at de stramme musklene kan være årsaken til plagene mine.

Har prøvd å strekke musklene fremme på låret, men får store kne smerter etter jeg har strekt, og får også ekstra vondt i korsryggen av dette. Prøver så godt jeg kan å holde ryggen rett mens jeg strekker, men for fortsatt vondt, spesiellt i knærne. Er det lurt å fortsette å strekke selv om jeg får smerter av det, eller finnes det noen andre gode løsninger? Må nok begynne å trene kjernemusklatur, men burde vell også få løsnet opp i de stramme musklene? Har ikke drevet noe særlig med styrketrening, men tenkte at dette var rett forum for spørsmålene mine. Smiley

Blir veldig glad for svar, da dette har plaget meg rimelig lenge. Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!