Skrevet av Emne: Just do it.... - men ikke lett da...  (Lest 5611 ganger)

Just do it....

  • Gjest
Just do it.... - men ikke lett da...
« : 10. mars 2019, 01:23 »
 Grin
Hellluuuuu.
Veddemål jeg ikke kan tape - men innerst  inne har jeg tenkt på det lenge.
170 cm over bakken fordelt på 73 kilo i dag og 75,5 kg for 1,5 uke siden.
Dvasken kropp skal strammes opp etter større vekttap og sykdom.
Har trent relativt bra det siste året - med først litt styrke - spinning og lett jogg med oppstart i mai 2018.
Gjennomført hennesrittet , grenserittet og i fjor før jeg ble syk - Tjejmilen ( jogg og rask gange  - får ikke lov til annet)
SÅ Wææææ i 4 mnd  - gjennom 3 operasjoner , og kroppen går tilbake til steg 1 igjen Shocked
Pån igjen da  >Cheesy
Fokus på styrketrening 4 dager pr uke , trener  1-2 muskelgrupper på hver trening og varigheten er alt fra 60 min til nærmere 120 min  Tongue  Fått beskjed om å avslutte en økt på mølla , gå i godt tempo og heller 2-5% stigning og gjerne over 30 min...så lander oftest på ca 45 min 2 dg i uken. Kostholdet - kan man alltid bli bedre på , men jeg får i meg ca 150 g protein hver dag - 100 g via 2 shaker og resten via maten. Veier ikke men er småspist - tar en kontrolldag innimellom og skriver opp og regner da. Spiser ikke korn , tilsetter ikke fett i maten og prøver å spise minst mulig sukker .( kos 2 ggr i mnd) Blir mest kjøtt og varmemåltider om jeg kunne velge. Og alltid grønt til maten 1-2 ggr pr dag. Har en last ….p. max  - og det får jeg mye PEPP for...." flytende sukker " fy fy fyyyy … Men likevel er jeg ingen stordranker...synes det er godt med 1 til 2 glass på kvelden ( drakk kanskje opptil 1,5 l pr dag for 2-3 år siden) så stor bedring. Drikker ikke kaffe, kan til nød ta litt te. Vann er jeg ikke super fan av - kun hvis jeg skulle på SUPER tørst . Drikker PWO før trening og Bcca under trening og max 1 g pr dag  Wink Jeg er vel ikke helt nybegynner i dette gamet vil jeg si...men alltid godt å få noen lure tips. Veddemålet ja.....om jeg klarer å gå ned mot 65 kilo på 3 mnd..fra nå....Eller  - det er ikke det som er det aller viktigste men at kroppen forandrer seg , strammes opp/ at noe blir synlig likssom…. :Smiley Jeg har gått inn ca 3 og 2,5 på overarmene siden sept / okt 2018 , 1 cm inn på begge lårene  , men magen da....den går feil vei.... woot økt med 1,5..Selv om partner ( som har litt peil ) mener at jeg har fått finere holdning , synlig at noe er på G  ( sier; bare til å stå på videre liksssom ) og knebøy - knebøy knebøy. Har blitt noe mindrei sidene og danse håndtaka har også minsket -selv med samma vekt som for 5 mnd siden.  Jeg kan ikke trene kondisjon via løping( tarmtrøbbel) gå er innafor , spinning hvis jeg sitter....trener dette innimellom for litt variasjon og fordi jeg både elsker og savner de grenene. Litt mindre trening av venstre arm - sliter med tennisalbu der , har fått hjelp av fysio tips på den da...Så håper den blir bedre etter hvert igjen.
Jeg trener for min egen skyld , og har noen mål å nå med tiden. håper å komme nærmere dette ene målet nå i første omgang da ...så jeg blir Kiss gift og lever lykkelig i alle mine dager ha ha ha...Fairytail Grin<3

Gleder meg til å høre fra dere.
Hva kan jeg klare på disse neste 2 mnd tror dere ?  Jeg Har bestemt meg at fra mandag er det null brus i skapet , alt sånt annet slisk er borte allerede gjennom noen uker  Cheesy er Ohzero ok? Hva drikker dere andre ? Ikke bare vann vel...…

hoit hoit  >Cheesy

Å gleder meg til å høre fra dere..gjerne forløpende.. Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!