Skrevet av Emne: Kampsport for nybegynner  (Lest 36648 ganger)

Utlogget skinnyfit

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Kampsport for nybegynner
« : 26. oktober 2019, 01:29 »
Hey!
Er ny på forumet her, så let me know hvis det er en samletråd jeg burde sjekke ut eller noen regler jeg tråkker på ved å skrive denne tråden Eating

Så her er greia: jeg er 26 år, over 190 cm høy og rundt 70 kg. Har relativt sterke bein men bokstavelig talt ingen styrke i overkroppen haha. Har i det siste funnet ut at jeg prøve å endre på livsstilen jeg har hatt gjennom 20-årene med dårlig kosthold, mye på byen, ganske stillesittende osv. Utvide horisonten min, føle meg mer komfortabel med og komme i kontakt med kroppen min og generelt bare bygge meg selv opp mer enn jeg har gjort tidligere.

Jeg fikk ideen til kampsport gjennom Joe Rogan sin podkast. Det er ikke sikkert det er noe for meg, jeg har aldri sloss og er ganske konfliktsky og usikker. Joe skryter av de psykiske og fysiske fordelene ved å drive kampsport og jeg føler meg litt trukket mot det, tross utgangspunktet mitt.

Har som sagt ikke trent i det hele tatt i mitt voksne liv og jeg blir fort overveldet når jeg leser om trening og aner ikke hvor jeg skal begynne.

Så mitt spørsmål er: hva er en kampsport som er okey å begynne med for en som meg?

Bor i Oslo, så anbefal gjerne klubber jeg kan oppsøke. Er det forresten vanlig at det kommer inn folk helt uten erfaring verken når det gjelder trening eller tidligere.. fysiske konfrontasjoner?

Som dere ser, jeg kan ingenting om dette haha.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!