Skrevet av Emne: røyking  (Lest 2434 ganger)

Utlogget 12431

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 173
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 173

røyking
« : 25. september 2004, 17:55 »
jeg bare lurer på om en røyk i ny og ne ødelegger utholdenhet i treningssenteret o.l.
altså, jeg røyker ikke, men tar ofte en i sosiale sammenhenger

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: røyking
« #1 : 25. september 2004, 18:04 »
Littegrann om du røyker mye. Ikke godta at 10 om dagen er treningsselvmord, for det er det ikke, men det er ikke lurt naturligvis. Et verre problem er kanskje at røyk hindrer sultfølelse, ergo du spiser mindre.

Hva er det forresten som hindrer utholdenhet i røyk? Nikotinen?
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget Thomas86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 60

SV: røyking
« #2 : 25. september 2004, 18:07 »
Er mange som mener at passive røykere er like mye utsatt som faste røykere.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: røyking
« #3 : 25. september 2004, 18:12 »
Trening + røyk er så mange ganger mye bedre enn ikke røyk og ikke trening uansett hva man setter det opp mot at det ikke kan beskrives med ord ^_^

Så ta en sig i sosiale sammenhenger med god samvittighet spørr du meg :] Tror de fleste her vil si nei thou.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget Reven

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 73
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 73

SV: røyking
« #4 : 25. september 2004, 18:18 »
Littegrann om du røyker mye. Ikke godta at 10 om dagen er treningsselvmord, for det er det ikke, men det er ikke lurt naturligvis. Et verre problem er kanskje at røyk hindrer sultfølelse, ergo du spiser mindre.

Hva er det forresten som hindrer utholdenhet i røyk? Nikotinen?

det er tjera som tetter igjen slik at oksygenet tas opp vanskeligerere... Men det er nesten ikke merbart. Jeg røyker fast og merker ikke noe på kondisen  Kardio

Utlogget Thomas86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 60
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 60

SV: røyking
« #5 : 27. september 2004, 20:37 »
Personelig ser jeg ikke helt poenget med å ta seg en røyk i sosiale sammenhenger.

Om man ikke er fast røyker vil det si at lungene ikke er vant til å ta inn røyken, noe som må medføre til hoste og diverse andre ubehagligheter når man røyker passivt.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: røyking
« #6 : 07. oktober 2004, 00:07 »
Jeg ser vitsen. Å røyke er en veldig behagelig ting for det sosiale. "Bli med å ta en sig a". Så har man noe å gjøre liksom.

Folk som ikke røyker vil feks si "bli med bort på butikken a" isteden.

Man hoster ikke og lider av å ta en røyk om du har gjort det noen ganger før -_-
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget Bav

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 676
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 676

SV: røyking
« #7 : 07. oktober 2004, 13:20 »
Finnes ingen positive sider ved sigg røyking. Må man røyke i sosiale sammenhenger for å føle seg akseptert er man enten tidlig i ungdommen, eller man bør søke andre å sosialisere seg med. Listen over skadevirkninger av sigg røyk er laaaang
 Deal

Utlogget Lissa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 206

SV: røyking
« #8 : 07. oktober 2004, 17:47 »
Jeg har røkt i mange år og jeg må være enig. Det er ingenting positivt ved røyking.
164 cm
55 kg

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: røyking
« #9 : 07. oktober 2004, 18:01 »
jeg ser ikke meningen med å røyke tobakk.
det er dyrt og skadelig og man blir ikke ruset av det.
jeg er heller ikke noen forkjemper for legalisering av hasj, men det har ihvertfall en virkning, bortsett fra slankere lommebok og kalde tær\fingre pga dårlig blodomløp.
begge deler kunne vært fjernet fra planeten uten at jeg ville klaget.

jeg tror ikke røyking medfører dårligere kondis, hvis man røyker lite og ikke løper maraton eller lignende (toppidretsutdøver med psykokondis)
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget viten

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 038
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 038

  • jejeje mr. talker
SV: røyking
« #10 : 07. oktober 2004, 18:48 »
"Finnes ingen positive sider ved sigg røyking. Må man røyke i sosiale sammenhenger for å føle seg akseptert er man enten tidlig i ungdommen, eller man bør søke andre å sosialisere seg med. Listen over skadevirkninger av sigg røyk er laaaang
"

Tvilsomt. Handler vel heller om at røyk er en kjempebra metode å stifte "tilfeldige" bekjentskaper på, noe som i Norge med våre normer generelt sett ikke skjer. Hei har du fyr eller, så strekker man huet fram mens personen tenner siggen din. Så sier du takk. Da er det helt åpent for en videre samtale.

Røykere blir dermed mer sosiale, mer oppegående og evnede til å takle dagens samfunn. Ikke-røykerne er taperne. gg :]

PS: Til informasjon så er jeg en ikke-røyker og har alltid vært det.
Èn gang teller ikke. Èn gang er aldri. Å bare leve èn gang, er som å ikke leve i det hele tatt.

Utlogget Lissa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 206

SV: røyking
« #11 : 07. oktober 2004, 23:07 »
Etter som flere og flere slutter så risikerer en å stå der utenfor alene og da er det ikke mye sosialt lenger. For ikke å snakke om at fremover vil en vel være raskest mulig ferdig for å komme seg inn i varmen igjen  Smiley
164 cm
55 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!