Skrevet av Emne: Gå over til Hst/ Bytting av program, Trenger hjelp!!  (Lest 9154 ganger)

Utlogget Menace84

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

Gå over til Hst/ Bytting av program, Trenger hjelp!!
« : 30. september 2004, 00:52 »
 Help

Hei alle sammen!

Jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kan svare meg på;

Har nå begynt på et 4-splitt program som ser slik ut;
 
Dag 1: Triceps og bryst (og mage)
Dag 2: Bein, forside skuldre?? mage
Dag 3: Fri
Dag 4: Biceps, rygg
Dag 5: Bakside skuldre, mage.
Dag 6: Fri
Dag 7: Fri

For det første så lurer jeg på hvilke øvelser jeg bør ta dag 2 for forside skuldre, og dag 4 for bakside skuldre? Vil gjerne ha med militarypress, men vet ikke hva dette tar mest på? Ehm Undecided

For det andre så lurer jeg veldig på om jeg skal begynne med Hst trening? Føler at jeg ikke får noen spesiell fremgang når det gjelder armer og rygg ( det andre er jeg rimelig fornøyd med!!:). Men det kan jo være fordi jeg i hele fjor trente bare annenhver uke..Wink

Har aldri prøvd hst før, anbefales det å begynne med dette? Vet det er et veldig individuelt spørsmåll men..

Håper og tror noen her vil svare på spørsmålene mine så raskt som mulig, tar gjerne i mot kommentarer til programmet mitt forøvrig..

Ellers et veldig bra Forum!!  2thumbsup
 
Bobler vannet når det koker?

Utlogget A.A

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

SV: Gå over til Hst/ Bytting av program, Trenger hjelp!!
« #1 : 30. september 2004, 05:07 »
Sitat
For det andre så lurer jeg veldig på om jeg skal begynne med Hst trening? Føler at jeg ikke får noen spesiell fremgang når det gjelder armer og rygg ( det andre er jeg rimelig fornøyd med!!:). Men det kan jo være fordi jeg i hele fjor trente bare annenhver uke..

Du kan jo godt prøve HST, en del har fått veldig fine reslultater av det,  men jeg hadde nok først prøvd å trene litt oftere en annenhver uke;) det er litt  for lite...

Sitat
For det første så lurer jeg på hvilke øvelser jeg bør ta dag 2 for forside skuldre, og dag 4 for bakside skuldre? Vil gjerne ha med militarypress, men vet ikke hva dette tar mest på? Ehm

Militærpress går på fremforalt forside og utside av skuldre, men tar i tillegg på bakside skuldre, trapezius, øvre del av bryst og triceps. Den er en bra øvelse du kan ha med i skulderprogrammet ditt! For bakside skuldre har feks foroverbøyd sidehev eller omvend pec deck.
Swedish quality moving up in the ranks!

Utlogget Menace84

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

SV: Gå over til Hst/ Bytting av program, Trenger hjelp!!
« #2 : 30. september 2004, 08:55 »
Hehe, ja, skjønner at jeg må trene mer en annenhver uke da! Og det er jo planen min også!
Har trent i 3 år, men fortsatt har jeg ikke prøvd hst. Etter sommeren så har jeg trent ca 4 5 uker, tenkte at jeg skulle ta 4 uker til før jeg lager meg et nytt program.

Er det noen som vet om et veldig bra hst-program? Legger vekt på bein, armer, rumpe, lår, skuldre, bryst og rygg. Mage har jeg et eget program for.

Takk!
Bobler vannet når det koker?

Utlogget A.A

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 89

Her har du en link til en bra side om HST: http://www.hypertrophy-specific.com/hst_index.html
Swedish quality moving up in the ranks!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!