Skrevet av Emne: Proteiner?  (Lest 4497 ganger)

Utlogget Nocturne

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 445
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 445

  • I guess we all go a little crazy sometimes...
Re: Proteiner?
« #15 : 25. november 2002, 14:28 »
Hehe.. jo, jeg vet kreatin er fra kjøtt, eller - trodde det var kunstig fremstilt? Jeg spiser jo Gele, og det innholder jo Gelatin som er dyre bein, når du lever i et vestlig land, så er det ikke helt enkelt å unngå kjøtt i visse former, men jeg spiser iallefall ikke er "synlig" hvis man kan kalle det det...

Vel, grunnen er veldig prinsipiell, den skulle vært religion basert (hinduisme) men jeg er ikke så veldig religiøs av meg, så jeg tenker : "Vel, jeg har ikke spist kjøtt på 19 år, hvorfor begynne nå?". Og dessuten er det sunt, iallefall med tanke på deffing'en til våren  Grin
Jeg legger heller ikke så mye på meg til jul heller, hehe...

Joa, tenk på dyrene... jeg har (desverre) sett hvordan slakting o.l foregår, og synes det er motbydelig. Men det er min mening, jeg har ingenting imot folk som spiser kjøtt, og prakker ikke mine meninger på dem heller. Alle må få lov til å spise "det de vil" etter min mening...

Vet ikke om det var svar nok for deg, men det får nå være... ikke all protein er laget av kjøtt forresten, Soya protein pulver f.eks - og noen andre prot. pulver jeg bruker som kommer fra "ikke-animalske" kilder... - så...  Kiss
For certain is death for the born
And certain is birth for the dead;
Therefore over the inevitable -
Thou shouldst not grieve.

- Bhagavad Gita, Chapter 2
(250 B.C – 250 A.D)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!