Skrevet av Emne: fersking  (Lest 578 ganger)

Utlogget Big Ice

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 39

fersking
« : 17. oktober 2004, 00:13 »
Jeg er en 17 år gammel gutt og jeg har lest litt rundt på internett om forskjellige proteinshaker jeg kan lage meg hjemme. Men en viktig ingrediens i disse smoothiesene er vaniljepulver? Hva er det? Er det det samme som vanilje sukker som man kjøper på dagligvarebutikker? Hvor får jeg eventuelt tak idet?
Kan dere forresten anbefale noen billige og bra protein tilskudd som passer for en sånn passe seriøs kroppsbygger som meg?
På forhand tak...
Street

Utlogget dura

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 28
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 28

SV: fersking
« #1 : 17. oktober 2004, 01:20 »
Billig proteinpulver kan du finne på ej-shop.no. De selger bla. danlab sine produkter som skal være bra men som jeg kun har prøvd i noen dager (ultra whey2). Så dermed kan jeg ikke si noe om hvor bra det er, men slik jeg har fått det med meg så er det få som har noe stygt å si om danlab.

Jeg kan derimot skryte av servicen deres. De svarte på en mail jeg sendte med spørsmål dagen etter de fikk den. Samtidig bestilte jeg pulver tirsdag morgen, fikk vite bankkonto jeg skulle overføre pengene i samme dag og gjorde det (nettbank, enklest). Onsdag var betalingen registrert og fredag fikk jeg lapp om å hente pakken i posten. Snart skel de visst kunne ta i mot betaling med visa også, da blir det enda bedre. Men syns slett ikke at det er verst å få varen på fredag når du bestiller på tirsdag.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!