Skrevet av Emne: SLUX  (Lest 22448 ganger)

Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

SLUX
« : 18. april 2020, 20:19 »
Hei.

Jeg er ingen stalker, kun aktiv utdøver (tidligere)

Selv om forumet ikke er så aktiv som før, litt som meg selv på en måte, lurer jeg på om noen her inne husker SLUX?? Og i så fall vet om han har det bra?

Han var jo en ekte kriger når det kom til å gaine. Tror han kanskje gav litt opp. Det er helt greit så lenge du ikke skal være aktiv utdøver innen idrett.

Hadde vært fint med en oppdatering. Jeg likte SLUX. Han hadde pågangsmot og prinsipper.

Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: SLUX
« #1 : 18. april 2020, 20:22 »
Tror han bl.a holder på med 3D-printing. Vet ikke så mye mer enn det egentlig. Vet ikke om man kan printe treningsutstyr og vekter etc., eller om det er for tidlig enda.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Aktivutdøver

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 128
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 128

Sv: SLUX
« #2 : 18. april 2020, 20:24 »
Jeg er ingen semantiker, kun aktiv utdøver (tidligere), men det der høres ut som den Slux jeg kjenner! En ekte hverdagshelt! Herlig å lese. Det er jo vanskelig å hilse fra meg siden han aldri har møtt meg, bare inspirert meg, men ser du han ved en 3D-printer må du opplyse han om at verden trenger flere som han!

Tror ikke man kan printe stenger, de blir vel for lange? Kanskje vektskiver??

Er ingen elkjøp-ansatt, bare aktiv utdøver, så spekulerer kun nå.
Jeg er aktiv utdøver! Jeg velger heller å kalle meg aktiv utdøver enn å vise hvem jeg er! Grunnen til det er at mange åvervåker aktive utdøvere! Det er alikevel viktig for meg å presisere at jeg er aktiv utdøver!

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: SLUX
« #3 : 18. april 2020, 20:28 »
Er mest på Expert selv, eller Power er det vel nå da. Så mulig han jobber der hvis det ikke er elkjøp men samme bransje.  Hvis det var han du tenkte på altså og ikk deg. Vi får spørre ham når vi treffer ham igjen. Sist var vel på TIS, ute på plenen der etter ei økt.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: SLUX
« #4 : 11. september 2023, 22:31 »
Hei. Beklager, har blitt inaktiv utdøver og inaktiv forumbruker, så dette gikk meg hus forbi. Skulle gjerne hatt en ny økt på plenen ute på TIS, det var veldig gøy! Har nå flyttet fra Oslo og hjem til vestlandet hvor jeg forsåvidt er så svak at det hadde holdt å printet ut vekter gjennom 3d printing. Har jogget og klatret mer enn jeg har løftet vekter, selv om jeg er inaktiv utdøver i alle tre. Hadde vært kult å dratt over 200 kg i mark samme dag som jeg løp 5km under 20 minutt, men må nok trene litt til før jeg er der. Håper alt er bra med yogien!

Hilsen slux med nytt nick inspirert av en annen aktiv forumbruker.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!