Skrevet av Emne: "X-rep" trening  (Lest 6899 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "X-rep" trening
« #30 : 25. oktober 2004, 17:32 »


Er jo ikke den oppfatningen en får på en del av trådene hans der han anbefaler diverse dop-regimer dah...... men sikkert riktig lell.....


Der tar du faktisk litt feil. Han anbefaler ikke dette, men han tar ikke avstand fra det heller - og har derfor meninger om det.

Men det er rett som Oracle sier, de fleste av klientene hans er rene.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: "X-rep" trening
« #31 : 25. oktober 2004, 18:06 »
Til 25årstrening: Ca 80% av Doggcrapps klienter er naturlige byggere... det lover jo godt for ditt forsøk.  Lykke til da, stå på! Regner med at du holder oss oppdaterte underveis eller?  2thumbsup

Ja, skal gjøre et ærlig forsøk, skulle uansett ha en periode med intensiv trening nå, så da passet det å prøve DC nå. Er inne i 2. uke bare, og hva jeg gjør ligger på dagboka mi her på forumet.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: "X-rep" trening
« #32 : 25. oktober 2004, 20:29 »



Der tar du faktisk litt feil. Han anbefaler ikke dette, men han tar ikke avstand fra det heller - og har derfor meninger om det.

Men det er rett som Oracle sier, de fleste av klientene hans er rene.

He he he ja det var det øyet som så da..... Men jeg skrev vel at det sikkert er riktig...... Uansett var det en avsporing - sorry....


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: "X-rep" trening
« #33 : 25. oktober 2004, 23:17 »
Skjedd mye på denne tråden siden sist gitt. Må gi deg honnør Oracle for bra svar på innlegget mitt. (Er nettopp slike innlegg som bør avstedkomme honnør, ikke tulle-innlegg om bøy og H-melk!!!!!!  Undecided )

DC høres unektelig spennende ut det, liker konseptet med full gass på 1 arbeidssett jeg, samt konseptet med å "bytte ut" øvelser man ikke har framgang med. Må definitivt prøves ut - vil da forvente fin framgang i starten, stagnasjon etter hvert, men da prøver man bare noe nytt, ikke sant?!! (Er langt fra overbevist om at DC-systemet inneholder nok "innebygd" variasjon i seg selv, men er såpass spennende at man bør gi det en sjanse!)

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Oracle

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 550
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 550

SV: "X-rep" trening
« #34 : 26. oktober 2004, 00:01 »
Takker og bukker HITman! Det var hyggelig av deg.

Fint at du tross din moderate skepsis er villig til å prøve det ut. Sånn skal det låte! Jeg vet ikke hvor mye du kjenner til av opplegget, men bare for å nevne det, så er det jo slik at du skal velge deg ut tre øvelser for hver muskelgruppe som du skal rotere med, slik at du får igjen samme øvelsen på den 4. økten for denne muskelgruppen. Ellers er det bare å spørre..... Jeg er mer enn gjerne behjelpelig med å svare så godt jeg kan! Grin
Treningsloggen min finner du her

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
SV: "X-rep" trening
« #35 : 26. oktober 2004, 08:58 »
DC høres unektelig spennende ut det, liker konseptet med full gass på 1 arbeidssett jeg, samt konseptet med å "bytte ut" øvelser man ikke har framgang med. Må definitivt prøves ut - vil da forvente fin framgang i starten, stagnasjon etter hvert, men da prøver man bare noe nytt, ikke sant?!! (Er langt fra overbevist om at DC-systemet inneholder nok "innebygd" variasjon i seg selv, men er såpass spennende at man bør gi det en sjanse!)

H

DC har jo dette med cruising, som tilsier 1-2 uker med lett trening, evnt. fri slik typisk HST ville gjort det. Og jeg vil si at dette i seg selv nesten bør være varisjon nok i seg selv. Du må huske på at DC i det store og hele kun er et rammeverk. To uker med "slapp" trening (eller slik som alle andre trener til vanlig som Dante sier... Grin) så starter man på en ny runde hvor hele tiden man skal slå sine rekorder. Da kan man bytte ut alle eller noen av øvelsene - og jeg kan ikke se at dette ikke er varisjon nok i seg selv.

Som tidligere nevnt, jeg kommer med en fyldig vurdering av mine 2 måneder rundt årskiftet regner jeg med, potensielt som en artikkel her. Selvsagt er jo dette i det store bildet en kort periode, men 8-10 uker bør være tilstrekkelig til å kunne uttale seg ganske bra i hvert fall. Tiden vil vise Smiley.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

SV: "X-rep" trening
« #36 : 26. oktober 2004, 09:32 »


DC har jo dette med cruising, som tilsier 1-2 uker med lett trening, evnt. fri slik typisk HST ville gjort det. Og jeg vil si at dette i seg selv nesten bør være varisjon nok i seg selv. Du må huske på at DC i det store og hele kun er et rammeverk. To uker med "slapp" trening (eller slik som alle andre trener til vanlig som Dante sier... Grin) så starter man på en ny runde hvor hele tiden man skal slå sine rekorder. Da kan man bytte ut alle eller noen av øvelsene - og jeg kan ikke se at dette ikke er varisjon nok i seg selv.

Som tidligere nevnt, jeg kommer med en fyldig vurdering av mine 2 måneder rundt årskiftet regner jeg med, potensielt som en artikkel her. Selvsagt er jo dette i det store bildet en kort periode, men 8-10 uker bør være tilstrekkelig til å kunne uttale seg ganske bra i hvert fall. Tiden vil vise Smiley.

Det blir spennende å høre hvilke erfaringer du gjør deg etter de første to månedene. Som du sier er det selvfølgelig alt for kort tid til å si noe om hvordan dette fungerer sammenlignet med andre systemer, men en får om ikke annet en følelse av hvordan det er å følge opplegget.
På to måneder greier en uansett ikke å bygge allverden med muskler - uansett opplegg - men en vil sikkert få et inntrykk av hvordan kostopplegget funker på kroppen.


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!