Skrevet av Emne: Eirik Kaaby--> mosjonisten  (Lest 158212 ganger)

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #510 : 04. juli 2005, 22:47 »
40kg på ti år......4kg i året.... LYKKE TIL Grin

Men alle vet vel hva som må til så da skal det vel gå om du er villig til å satse såpass. Er det et valg du kommer til å ta oppgjør med eller har tatt oppgjør med?

Soje

Jeg ser du tar meg på ordet.. Mente ikke helt "kanskje jeg er der om ti år" akkurat det med vekta. Det jeg mente var vel en "annerkjent" bygger i norge. Kanskje jeg er der om ti år. Jeg burde vel egentlig tenkt på at du kanskje leste dette og da burde jeg vel spesifisert det litt bedre.

Det virker som om det eneste som står i hode på deg er dop og hvem som kanskjer doper seg, eller hvem som kanskje kommer til og gjøre det. Hva med og få et liv og slutte og ligge oppe om nettene for og fundere hvem som er den neste stakkaren som kanskje putter russere i munnen.  At du kan være så taper og komme slike bemerkninger hele tiden. Vet ikke om du er klar over det selv men du er ikke den mest "pope" karen i fitness miljøet siden du slenger ut beskyldinger 24/7. Du blir ikke mer "pop" i Fitness/bygger miljøet  med og fortsette heller.

Hva jeg gjør og ikke gjør har du ingenting med.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
SV: Eirik Kaaby
« #511 : 05. juli 2005, 00:08 »
Jeg ser du tar meg på ordet.. Mente ikke helt "kanskje jeg er der om ti år" akkurat det med vekta. Det jeg mente var vel en "annerkjent" bygger i norge. Kanskje jeg er der om ti år. Jeg burde vel egentlig tenkt på at du kanskje leste dette og da burde jeg vel spesifisert det litt bedre.

Det virker som om det eneste som står i hode på deg er dop og hvem som kanskjer doper seg, eller hvem som kanskje kommer til og gjøre det. Hva med og få et liv og slutte og ligge oppe om nettene for og fundere hvem som er den neste stakkaren som kanskje putter russere i munnen. At du kan være så taper og komme slike bemerkninger hele tiden. Vet ikke om du er klar over det selv men du er ikke den mest "pope" karen i fitness miljøet siden du slenger ut beskyldinger 24/7. Du blir ikke mer "pop" i Fitness/bygger miljøet med og fortsette heller.

Hva jeg gjør og ikke gjør har du ingenting med.

Slapp nå av da mann......

Har da ikke beskyldt deg for noe som helst. Jeg stillte bare et spørsmål. Om du har tenkt over dette, eller ikke. Synes det er et naturlig spørsmål siden jeg ikke anser deg for å være dopet, men derimot at proffene er det. Vet at det er mange gutter her i landet som har lyst til å bli like store og anerkjente som Coleman, Schwarzenegger og Co. Så da måtte jeg bare spørre.

Om jeg er "pop" eller ikke i NKF-miljøet ville jo være synd om avhenger av om jeg er nyskjerrig eller holder munnen lukket synes nå jeg. Og er det noe jeg er særdeles forsiktig med så er det å beskylde noen for å ha dopet seg eller være rene.

Hva andre enn meg selv gjør bryr jeg meg ikke om heller. Er mer nyskjerrig på folks personlige valg og hvorfor de tar disse valgene.
Det er da ingen grunn til å være hårsår for?

Beklager virkelig hvis jeg gjorde deg opprørt, men spørsmålet mitt var da altså hyggelig og nyskjerrig ment. Ikke som snoking eller beskyldning.

Soje

Utlogget Trillrund

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 40

SV: Eirik Kaaby
« #512 : 05. juli 2005, 01:19 »
Enig at du bør slappe av litt her ja...Så vidt jeg kan se så ble det fra Soje sin side hverken nevnt  noe om doping eller kommet med noen beskyldninger...Eneste som ble sagt var at man vet hva som kreves, og jeg regner med at det er HARD WORK !!
-Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves-

Utlogget Cain

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 2 938
  • Honnør: 163
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 938

  • fat free motion lotion.
SV: Eirik Kaaby
« #513 : 05. juli 2005, 01:22 »
Soje hintet nok om dopbruk.. om det er frekt eller ikke får vel være opp til mottageren å tolke.. Wink

Sitat

Men alle vet vel hva som må til så da skal det vel gå om du er villig til å satse såpass. Er det et valg du kommer til å ta oppgjør med eller har tatt oppgjør med?


det er vel fint liten tvil om at det er dop det snakkes om her, for om det er snakk om livsstil, kosthold, treningsvaner.. dedikasjon, så har nok mr kaaby det allerede.. men som sagt, om dette er frekke insiuasjoner om kaaby eller oppriktige spørsmål skal ikke jeg vurdere.. Smiley


http://unixgen.com <- les, kommenter.

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: Eirik Kaaby
« #514 : 05. juli 2005, 01:27 »
Sinnsykt imponert over hvor stor du tilsynelatende ser ut siden av disse massemonstrene. De fleste ville se ut som små tannpirkere, og eventuelt bli gjort til latter, men det er et eller annet med fysikken din som er veldig veldig bra og gjør at jeg blir meget imponert til tross for at du står siden av noen av Europas beste byggere?. Ganske utrolig at du holder den formen der på den størrelsen også, by the way. Kanskje du kan bli den nye Flex Wheeler en dag? Wink

Også et spørsmål som du sikkert har svart på før (kanskje tilogmed isamma tråd). Hvordan og hva spiser du for å holde fettet på et så lavt nivå mens du bygger muskler? Selv om jeg legger meg på et forholdsvis lavt kalorioverskudd (selv om jeg ikke teller, ser på vekta) så får jeg med en gang en stor fettprosentøkning. Jeg tror dette kan ha noe å gjøre med at jeg velger feil matvarer til feil tidspunkt (osv osv) Kan du fortelle litt hva du tenker om dette?

Igjen, veldig bra dette Herr Kaaby.

Daniel
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

SV: Eirik Kaaby
« #515 : 05. juli 2005, 01:35 »
Jeg er i den formen året rundt. Det kommer sikkert av at jeg bare spiser diett mat og jeg er kanskje litt for hysterisk med karboen.. Skal prøve en periode nå og øke karb inntaket litt for og se og jeg greier og legge på meg litt mer muskler.

For og være helt ærlig så synes jeg ikke at formen er så bra, men den har blitt litt bedre etter jeg begynte og trene igjen etter operasjonen. Hvordan går det med deg da?

Jeg er ikke hysterisk paa karben for og si det slik... Wink Har gaatt opp 8 kilo siden Exhale Open, men har fortsatt brukbart med blodaarer, og tverrstriper paa bryst. Har ikke sixpack lenger, men vurderer aa kjoere en liten semi diett for aa faa den frem igjen Wink

Treningen gaar bra naa, trener hardt og intensivt Smiley


Staa paa! Du ser veldig bra ut Kickass


Konkurrerende utoever i AF

Utlogget svogern

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

  • ta tiden til hjelp..
SV: Eirik Kaaby
« #516 : 05. juli 2005, 02:54 »
jeg må bare si at når jeg ser hvordan du ser ut nå! så vet jeg akkurat hvorfor jeg trener og hvordan jeg en gang vil se ut!!      forbanna kult!! 2thumbsup

Utlogget DanielP

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 994
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 994

  • Skal nok bli stor, bare vent og se ;)
SV: Eirik Kaaby
« #517 : 05. juli 2005, 06:25 »
Fy fader du ser bra ut.. Håper på å oppnå en slik kropp selv en dag..

Hadde forresten så helt ekstremt lyst til å komme opp på fitnessweekend.. MEN måtte jobbe Sad

Så viss du har flerne bilder så må du gjerne slenge dem ut Cheesy

Mvh
Daniel
http://www.danielp.no. -- blogg om mitt comeback til scenen

http://www.proteinfabrikken.no/- For de beste kosttilskudd.

Utlogget Perfect.Element

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 635
  • Honnør: 71
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 635

  • aka. Shred.It
SV: Eirik Kaaby
« #518 : 05. juli 2005, 08:45 »
De er et kunstverk, Hr. Kaaby  Wink
I set myself on fire
to breed the perfect element

180 (knebind) - 135 (raw) - 205 (raw) @ 99kg

pensjonert som kvasi-styrkeløfter, nå kvasi-freefighter Smiley

Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=12061.0

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #519 : 05. juli 2005, 09:38 »
Slapp nå av da mann......

Har da ikke beskyldt deg for noe som helst. Jeg stillte bare et spørsmål. Om du har tenkt over dette, eller ikke. Synes det er et naturlig spørsmål siden jeg ikke anser deg for å være dopet, men derimot at proffene er det. Vet at det er mange gutter her i landet som har lyst til å bli like store og anerkjente som Coleman, Schwarzenegger og Co. Så da måtte jeg bare spørre.

Om jeg er "pop" eller ikke i NKF-miljøet ville jo være synd om avhenger av om jeg er nyskjerrig eller holder munnen lukket synes nå jeg. Og er det noe jeg er særdeles forsiktig med så er det å beskylde noen for å ha dopet seg eller være rene.

Hva andre enn meg selv gjør bryr jeg meg ikke om heller. Er mer nyskjerrig på folks personlige valg og hvorfor de tar disse valgene.
Det er da ingen grunn til å være hårsår for?

Beklager virkelig hvis jeg gjorde deg opprørt, men spørsmålet mitt var da altså hyggelig og nyskjerrig ment. Ikke som snoking eller beskyldning.

Soje

Du har vel ikke akkurat kommet med noen direkte beskyldinger. Men det virker som om du hinter litt fram på det ene og det andre. Grunnen til at jeg tok det så "sterkt" er at jeg vet at du er som regel den første som er ute med kjeften og kommer med slike beskyldinger. Gå bare inn på "bilder av kroppsbyggere" og "bra 21-åring" så finner man et innlegg der du anklager Daniel for og dope seg.

Om jeg har tenkt over dette ang. dop? Ja det har jeg. Det jeg mener om saken er at det er opp til vær enkelt om de vil bruke det eller ikke. Jeg vet at jeg ALDRI kommer til og bli noe proff. Ikke har jeg gener til det heller, så av den enkle grunne orker jeg ikke og drømme om det heller. En annen side av saken er at jeg ikke kunne tenke meg og bli bygger proff heller. Grunne til at du er kanskje litt "upop" hos enkelte er vel at du er nyskjerrig om de feile tingene. Det er alltid best og feie for egen dør sier nå jeg!

Når du sier dette Hva andre enn meg selv gjør bryr jeg meg ikke om heller. Er mer nyskjerrig på folks personlige valg og hvorfor de tar disse valgene. Da bryr du jo deg om hva andre en deg selv gjør, og hvorfor denne nyskjerrigheten hele tiden?

Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget .:P-Nutz:.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 686
  • Honnør: 76
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 686

SV: Eirik Kaaby
« #520 : 05. juli 2005, 09:59 »
Hva andre enn meg selv gjør bryr jeg meg ikke om heller. Er mer nyskjerrig på folks personlige valg og hvorfor de tar disse valgene.
Det er da ingen grunn til å være hårsår for?

Som du sier så er det et personlig valg, derfor er det en veldig god grunn til å bli hårsår. Det er iallefall ikke på sin rette plass å stille et slikt direkte spørsmål på et åpent forum mener da jeg.
Life is so much easier when you just don't give a f#~%!

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #521 : 05. juli 2005, 10:09 »
De er et kunstverk, Hr. Kaaby Wink

Var det de skarpe og klare bilde du siktet til eller var det kroppen min? Wink det er mye som er kunst i dag.. Tar det uansett som en god komplimang.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget Eirik-kaaby

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 073
  • Honnør: 59
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 073

SV: Eirik Kaaby
« #522 : 05. juli 2005, 10:20 »
Sinnsykt imponert over hvor stor du tilsynelatende ser ut siden av disse massemonstrene. De fleste ville se ut som små tannpirkere, og eventuelt bli gjort til latter, men det er et eller annet med fysikken din som er veldig veldig bra og gjør at jeg blir meget imponert til tross for at du står siden av noen av Europas beste byggere?. Ganske utrolig at du holder den formen der på den størrelsen også, by the way. Kanskje du kan bli den nye Flex Wheeler en dag? Wink

Også et spørsmål som du sikkert har svart på før (kanskje tilogmed isamma tråd). Hvordan og hva spiser du for å holde fettet på et så lavt nivå mens du bygger muskler? Selv om jeg legger meg på et forholdsvis lavt kalorioverskudd (selv om jeg ikke teller, ser på vekta) så får jeg med en gang en stor fettprosentøkning. Jeg tror dette kan ha noe å gjøre med at jeg velger feil matvarer til feil tidspunkt (osv osv) Kan du fortelle litt hva du tenker om dette?

Igjen, veldig bra dette Herr Kaaby.

Daniel

Grunen til at jeg kanskje ser så "stor" ut vedsiden av dem er at jeg holder meg sånn passelig god form året rundt. Jeg ser mye mindre ut på 95kg en det jeg gjør på 90kg som jeg ligger på nå. Det er lett og holde formen når man spiser riktig mat året rundt.

Dette var hva jeg spiste/drakk i går og det er  helt vanligfor meg og spise.

frokost: 100g havregryn, 20g undos olje, 50g proteinpulver, 10g glutamin
lunsj: 200g tunfisk, 75g ris 1/2 eple , 1/2 boks annannas 10g undos olje
lunsj2: 200g tunfisk, 75g ris 1/2 eple , 1/2 boks annannas 10g undos olje
Middag: 200g tunfisk i mixeren med 0,5liter cola light og 10g undos olje og 60g ris
Før trening: 20g glutamin
etter trening: 50g protein pulver, 15g glutamin 100g cell-max (ca 80g karb 5g protein)
Middag2: 200g tunfisk med 0,5l cola light i mixeren, 5g olje og 50g ris.
kvelds: 30g proteinpulver 2skiver hjemmbak brød med peanuttsmør
kvelds2: 30g protein pulver og 5g glutamin.
Min sponsor

Konkurrerende utøver i Kroppsbygging.
Intervju

Utlogget marita

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 129
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 129

SV: Eirik Kaaby
« #523 : 05. juli 2005, 11:01 »
Syns du såg strålende ut  Grin Fin form på deg!   biggrin


Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

SV: Eirik Kaaby
« #524 : 05. juli 2005, 11:32 »
Først av alt du ser meget bra ut på bildene her!

Edit av Janne. Dette har ingenting i en profil å gjøre. BACK TO TOPIC.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!