Skrevet av Emne: Overvektig med BMI 33 ønsker hjelp med kosttilskudd/diet  (Lest 5718 ganger)

Utlogget Floki123

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Hei!

Er en gutt på 28år , er ca 180 høy og veier 108kg så er ca 33 i BMI noe eg har lest er meget overvektig å MÅ begynne å komme meg i form. Sliter med høy puls og blodtrykk som mest sannsynelig kommer på grunn av mitt kosthold men også mye pga det psykiske. Har lagt på meg rundt 20kg di siste 2 åran pga slit med mye angst å paranoid som gjør at det å ska gå tur er et rent helvette!  Er nu i en fase kor eg har fått en del motivasjon og klar til å begynne å trene igjen å spise sundt for å gjøre hverdagen bedre da det å være overvektig ødelegger selvtillit og uten det så funker ingenting.  Slit også med økonomi så det å skal kunne kjøpe kostplaner osv er ikke aktuelt da dette kan koste en del så håper noen her kan hjelpe meg så eg kan komme i gang Smiley
Akkurat nu går det mest i Pizza, mye brus og snop, men spis endel fajita (kylling og tortilla) men kjenner det ikke er nok, Har nesten ikke noe energi i kroppen om dagene.  Er veldig glad i kjøtt, kylling og fisk men når det kommer til å vite ka man skal lage så går det til faens =P Kommer seg på kjøknet/butikken så står man å klør seg i hodet for å finne ut ka man skal lage hjelt til man hiv pizza i kurven! 

Håper det er noen her som kanskje vil ta seg litt tid å hjelpe meg med kosthold å kanskje fikse en fin "diet" plan å starte med så eg har noie eg kan følge da det blir litt lettere. Del også gjerne DIN plan hvis du har noe så kanskje eg kan følge den hvis det er noe eg liker Smiley Eg vet det har mye og si med kor mye kalorier eg brenn om dagen men en start er en start!

Beklager hvis dårlig skriving, har dysleksi så går som regel rett i dass!

Godt Nyttår til folkens!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!