Skrevet av Emne: Pulverdietter  (Lest 13310 ganger)

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Pulverdietter
« #45 : 09. november 2004, 13:47 »
nå er jeg riktignok ingen kostholdsveileder, men kanskje andre kan svare på det; er det hensiktsmessig å ta udo's dersom man ikke kjører et ganske strikt kosthold fra før?

ellers så håper jeg at du fortsetter med morgenturer, det er et veldig bra tiltak for å redusere fett% (dersom du klarer å holde deg litt i skinnet når det gjelder inntak av usunn mat). råder deg til å lese gjennom postene her om morgenturer dersom du ikke allerede har satt deg inn i det; mange gode tips for hvordan man kan gjøre turen så effektiv som mulig - med tanke på hastighet, puls, tilskudd etc. kanskje du også får med deg noen inspirerende ord på veien Smiley

Utlogget Vaskeball

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 243

  • Klen, men ren (på evig bulk)
SV: Pulverdietter
« #46 : 09. november 2004, 13:59 »
nå er jeg riktignok ingen kostholdsveileder, men kanskje andre kan svare på det; er det hensiktsmessig å ta udo's dersom man ikke kjører et ganske strikt kosthold fra før?

Udos Choice er aldri usunt, men tatt den høye prisen i betraktning og BabyLunahs øvrige kosthold ville det nok scoret lavt i en kost-nytte analyse for henne. Ville heller anbefale å bruke penga på skikkelig mat.
Wannabe raw styrkeløfter, 180-125-215

Utlogget Lissa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 206

SV: Pulverdietter
« #47 : 09. november 2004, 14:03 »
Jeg har lest at sunt fett øker forbrenningen, men jeg skal ikke banne på at det stemmer.

Jeg ville ikke brukt penger på dyre tilskudd der. Det er mye billigere ta det i kosten. Det finnes nok av tips her på forumet hvordan.
164 cm
55 kg

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

SV: Pulverdietter
« #48 : 09. november 2004, 19:07 »
Har lest denne tråden siden den begynte.... og ikke kommentert før nå, fordi jeg rett og slett ikke trodde det jeg leste....

Det siste først;

1 Udo's er bra, samme hvordan man snur og vender på det. Men det fins kanskje noen ting du burde prioritere Før Udo's, men du har ikke gjort noe rågalt der BL.  Smiley

2 Eskimo sin kritikk av deg BL, var faktisk konstruktiv... Jeg skjønner at han traff noen nerver, men det gjør ikke tinga han skrev usanne eller ukonstruktive (nytt ord). Du har lov å bli sint, men når noen faktisk gidder å skrive side opp og side ned for å hjelpe deg, så bør du låne vaffal et øye til dem..

3 Og det ser det faktisk ut som om du har gjort!!  Cheesy

Stå på du! Og husk; det ligger stort sett gode meninger bak det meste som skrives her... bare det at du kan mistenkes for å trenge litt krassere meldinger enn du egentlig liker å høre... hehe! Poenget er jo at ting begynner å komme på plass nå! Smiley

Morgenturer, Motivasjon, Få oversikt over kosthold, KUTT UT ALL BRUS og POTETGULL!! , smil og kjør på!!

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Pulverdietter
« #49 : 09. november 2004, 22:00 »
Satser på å kjøre en spisedag i uka, ihvertfall forløpig, trenger en dag å skeie ut på..
Men resten av uka blir det null potetgull og brus. (brusen har jeg forsåvidt kutta ut allerede)

Sitter og knasker satal til den stor gullmedalje her... med et grovt rundtstykke med litt smør på.. NAM NAM! (skulle vel kanskje hatt no magert kjøtt på men det hadde vi ikke)
Og istedenfor wienderbrød til lunsj ble det en pose salat og en flaske vann! (vi har bare fin-fine rundstykker på jobben  Tongue  derfor droppa jeg de)

Utlogget Lasse Christoffersen

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 991
  • Honnør: 337
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 991

SV: Pulverdietter
« #50 : 10. november 2004, 07:59 »
Nå har jeg ikke lest hele tråden, men er planen din å bare spise salat?
Nettbutikken for deg som trener! www.x-life.no

Besøk oss på Facebook:
https://www.facebook.com/XLIFE.no

Besøk oss på Google+:
https://plus.google.com/117792074539729929721

(Bedriftsprofil for X-life.no.)

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Pulverdietter
« #51 : 10. november 2004, 12:43 »
Hvor tar du det ifra?  :Smiley

Utlogget Eskimo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

SV: Pulverdietter
« #52 : 10. november 2004, 13:06 »

Sitter og knasker satal til den stor gullmedalje her... med et grovt rundtstykke med litt smør på.. NAM NAM!

ikke glem proteinene nå da Smiley

du sier du ikke liker tunfisk, har du smakt variantene fra king oscar, med tomat&basilikum, og med sitron&pepper? jeg takler heller ikke tunfisk, men disse er faktisk gode. lettvint og billig også, kan bare spise rett fra boksen.  det skader ikke å prøve hvertfall!

Utlogget BabyLunah

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 509
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 509

SV: Pulverdietter
« #53 : 10. november 2004, 17:30 »
Kan jo teste det ut.  Wink


Av kjøtt liker jeg best kalkun og and.. men med mitt stramme budsjett så blir nok ikke DET aktuelt..  Huh   Servelat er godt det og da...

Utlogget Lissa

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 206
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 206

SV: Pulverdietter
« #54 : 10. november 2004, 17:43 »
Havregryn er det en del protein i, men jeg vet ikke hvor slankende det er. Ellers renest mulig kjøtt og fisk, egg, skummet melk. kokt skinke. Makrell i tomat har sunt fett. Stek i olivenolje.
164 cm
55 kg

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Pulverdietter
« #55 : 10. november 2004, 17:58 »
Kan jo teste det ut.  Wink

Av kjøtt liker jeg best kalkun og and.. men med mitt stramme budsjett så blir nok ikke DET aktuelt..  Huh   Servelat er godt det og da...

bruk fryseren aktivt. kjøp kjøtt når det er på tilbud, og når du er med mor\far å handler kjøper du skamløse mengder mat og "tvinger" dem til å betale.
finnes sinnsykt mye billige og sunne ting å spise bare man finner riktig butikk.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Pulverdietter
« #56 : 16. november 2004, 18:00 »
du sier du ikke liker tunfisk, har du smakt variantene fra king oscar, med tomat&basilikum, og med sitron&pepper?

Hvordan er næringsinnholdet på disse variantene kontra tunfisk i vann? Og prisen?

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
SV: Pulverdietter
« #57 : 16. november 2004, 18:05 »
synes å huske att de hadde litt dårligere næringsinnhold og er litt dyrere (rundt 9\10 kroner)
men de er veldig mye bedre og ikke så sagflistørr som tunfisk i vann.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Caepp

  • Fast besvarer
  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 675
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 675

SV: Pulverdietter
« #58 : 16. november 2004, 18:44 »
Takk for svar!  2thumbsup

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!