Skrevet av Emne: Gym observasjoner!  (Lest 61805 ganger)

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Sv: Gym observasjoner!
« #270 : 20. april 2010, 13:53 »
Jeg fikk et spørsmål om jeg visst litt om "deffing og sånn" av en høy og lang fyr for noen uker siden

"du trenger ingen deff..." Grin

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Gym observasjoner!
« #271 : 20. april 2010, 13:54 »
Det er tidig å se på at folk på nedtrekk stiller benhøyden helt opp også bruker kroppsvekta + bena for å trekke seg ned og drar så vidt stanga så de toucher håra for at det skal "se tung ut" - Glemte å legge egoet igjen på hylla hjemme ?;p

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Gym observasjoner!
« #272 : 20. april 2010, 14:07 »
Mange som klager på uryddighet her da :p ta dere en tur på SATS lhg i bergen så skal du se bomba senter du :p det er lettere å finne 2 like leker i en barnehage enn å finne 2 manualer av samme størrelse der hehe

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Gym observasjoner!
« #273 : 04. mai 2010, 00:26 »
Dette var ikke så irriterende, bare underholdende og interessant.

Jentegjeng på SATS: Litt neiebøy(ikke kvartbøy, enda grunnere), helt opp til 80kg. De fleste tok bare 50kg og noe, men sjefsjenta som instruerte de andre tok 80kg. Alle kjørte forced reps. Yeah. En random fyr lurte på hvorfor dem ikke brukte belte. Da sa sjefsjenta at neida, da bruker du ikke støttemuskulaturen så mye. Eneste fornuftige du har sagt så langt tenkte jeg. Så fortsatte hun med"Dessuten har jeg trent så lenge for å komme opp på dette nivået". Jada.

Deretter gikk de bort til chins-stativet og bedrev noe som var enda mer ustrikt enn sånne cross-fit chins. De tok rett og slett å sparket fra med beina i begynnelsen av hver rep og ble dyttet opp av hverandre resten av løftet.

Ikke så mye dummere enn hva jenter flest trener, men denne varianten var litt spesiell.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: Gym observasjoner!
« #274 : 04. mai 2010, 16:33 »
Dette var ikke så irriterende, bare underholdende og interessant.

Jentegjeng på SATS: Litt neiebøy(ikke kvartbøy, enda grunnere), helt opp til 80kg. De fleste tok bare 50kg og noe, men sjefsjenta som instruerte de andre tok 80kg. Alle kjørte forced reps. Yeah. En random fyr lurte på hvorfor dem ikke brukte belte. Da sa sjefsjenta at neida, da bruker du ikke støttemuskulaturen så mye. Eneste fornuftige du har sagt så langt tenkte jeg. Så fortsatte hun med"Dessuten har jeg trent så lenge for å komme opp på dette nivået". Jada.

Deretter gikk de bort til chins-stativet og bedrev noe som var enda mer ustrikt enn sånne cross-fit chins. De tok rett og slett å sparket fra med beina i begynnelsen av hver rep og ble dyttet opp av hverandre resten av løftet.

Ikke så mye dummere enn hva jenter flest trener, men denne varianten var litt spesiell.

husk at det er svært få menn som i det hele tatt bryr seg om hva damer gjør på gym'et bare de er der i tights.
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Kampen

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 395
  • Honnør: 216
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 395

  • Flytende kalorier teller ikke
Sv: Gym observasjoner!
« #275 : 06. mai 2010, 09:52 »
Irriterende: andre folk Wink
Jeg har et liv, det er bare virtuelt!


Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Gym observasjoner!
« #276 : 06. mai 2010, 10:06 »
En helt normalt bygd jente (ca 65kg, dessuten var hun fin) la seg ned på benken og kjørte 7x75kg! Det er sjelden kost i disse kaffe-latte-dager! Men ellers er jenter stort sett bare ikledd tights på steppemaskinen... Wink
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Gym observasjoner!
« #277 : 06. mai 2010, 10:34 »
En helt normalt bygd jente (ca 65kg, dessuten var hun fin) la seg ned på benken og kjørte 7x75kg! Det er sjelden kost i disse kaffe-latte-dager! Men ellers er jenter stort sett bare ikledd tights på steppemaskinen... Wink
Slikt gleder!

husk at det er svært få menn som i det hele tatt bryr seg om hva damer gjør på gym'et bare de er der i tights.
Det gleder meg når jeg ser chicks som gjør en fin og dyp bøy.

Forleden så så jeg en dude og en chick som trente bøy sammen. Jenta hadde en veldig fin bøy, god og dyp, føttene ut, mens fyren lasset på alt for mye vekt og endte opp et sted rundt kvartbøy med parallelle føtter. Og det ironiske var at duden lekte ekspertise og kommenterte bøyen til jenta. Hadde jeg vært litt mer utagerende så hadde jeg bedt ham om å holde kjeft og heller lære litt av jenta si.

neonX

  • Gjest
Sv: Gym observasjoner!
« #278 : 06. mai 2010, 11:45 »
Ser folk ikke takler mobiltlf på trening.

Jeg bruker mobil tlf til å føre logg. Kan ikke si jeg bryr meg faen om folk blir demotivert av det.. Da har du lite å bekymre deg over.

Utlogget immeziless

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 3

Sv: Gym observasjoner!
« #279 : 06. mai 2010, 13:32 »
Menn (har ikke sett noen damer med det enda...) som trener i en slengete singlet, sæggen shorts og kroner det hele med å ikke tørke apparatene de har svettet ned.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Gym observasjoner!
« #280 : 06. mai 2010, 13:50 »
Eldre menn(90kg+) som trener i sin ekstremt lårkorte løpeshorts som de brukte de de veide 70 kg og var unge og lovende Tongue
Herlig! dry
Smiley

Utlogget 007

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 127

Sv: Gym observasjoner!
« #281 : 06. mai 2010, 18:27 »
husk at det er svært få menn som i det hele tatt bryr seg om hva damer gjør på gym'et bare de er der i tights.

Det skal inneholde bøy og tøy da Wink

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Gym observasjoner!
« #282 : 06. mai 2010, 18:55 »
Det gleder meg når jeg ser chicks som gjør en fin og dyp bøy.

heheh...sikle*
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: Gym observasjoner!
« #283 : 06. mai 2010, 19:31 »
Vis jeg trenger en spotter i en øvelse og han begynner å hjelpe meg med en gang det begynner å bli tungt. Det tror jeg er det mest irriterende jeg kan oppleve på senteret.

Ellers elsker jeg når folk stønner som om de har en ultraorgasme i begynner-fasen. Da må jeg bare vente til de blir ferdig, fordi jeg ler så mye at jeg klarer ikke å løfte stangen en gang  Cheesy

Utlogget FRODRIS HAUGENENKO

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 241
  • Honnør: 103
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 241

Sv: Gym observasjoner!
« #284 : 06. mai 2010, 20:19 »
Det mest irriterende er når du oppfordrer folk til å kjøre knebøy, mark, eller benk men de nekter fordi "jeg er ikke så sterk der" .........
27år - 113kg - 180cm
Godkjente Stevne perser:
Bøy:287,5 Benk:180 Mark:270
                         http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88651.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!