Skrevet av Emne: Gym observasjoner!  (Lest 50525 ganger)

Utlogget xXUnknownXx

• Skravlekopp
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Drømmekroppen?
Sv: Gym observasjoner!
« #300 : 22. mai 2010, 00:38 »

gidder ikke lese gjennom 20 sider for å finne om dette er skrevet, men regner med det. Den typiske syklubben som står og prater, prater OG prater enda litt mer mellom settene..snakker vi treningsøkter som sikkert er på 2-3 timer (40min kun trening og resten prat), enda værre når deti kke hjelper å spørre om de har mye igjen.

Snakker vi gamlinger 50+? hehe

Faen det er så irriterenede. Og når dem virkelig tror at de eier alt. Musikk kan man bare glemme, enten radio på lavt volum eller dø!! Kompromissløse folk disse gamlingene
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget loft

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

• No pain, no gain! Woo ha
« #301 : 22. mai 2010, 00:46 »
faktisk ikke gamlinger heller..
Har en morsom en fra da jeg trente på SATS midtbyen (trheim).
En kar der som alltid trente i vanlig klær, dongeribukse, skjorte og gjerne lue. I tillegg var det snus under leppa og avisa på sykkeln...

Utlogget Stumpen

• Aktivt medlem
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Strong & Juicy
« #302 : 22. mai 2010, 09:45 »
Oi, det blir positivt mottatt? Jeg er rett som det er på nippet til å gi et lite tips når jeg ser litt skumle ting i mark og snodigheter i bøy, men har egentlig inntrykk at folk ikke er så keene på å få slikt.

Jeg tror ikke folk generelt liker å bli rettet på ang teknikk o.l(sjøl om mange hadde trengt hjelp), men jeg synes det er greit at noen spør meg om jeg trenger hjelp til noe(feks ta ned tunge vekter fra knebøystativet,legge opp stanga for meg osv.)
Bra at folk er hjelpsomme synes jeg-med måte selfølgelig:)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

• Tungvekter
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

« #303 : 22. mai 2010, 09:50 »
Når jeg trente på sats tidligere, så var det en fyr som helt seriøst kanskje var kjent i hele bydelen pga brølingen sin.
Han ser ut som en eks- narkoman, og går med armene langt ut til siden hele_tiden_alltid, selv på fritiden!
Han er tynn som en reke, ca 50år gammel og har store ambisjoner og å bli kroppsbygger.

Han brøler så hele senteret hører han til og med når han tar SIT UPS!!

Utlogget Stumpen

• Aktivt medlem
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

• Strong & Juicy
« #304 : 22. mai 2010, 09:55 »
Når jeg trente på sats tidligere, så var det en fyr som helt seriøst kanskje var kjent i hele bydelen pga brølingen sin.
Han ser ut som en eks- narkoman, og går med armene langt ut til siden hele_tiden_alltid, selv på fritiden!
Han er tynn som en reke, ca 50år gammel og har store ambisjoner og å bli kroppsbygger.

Han brøler så hele senteret hører han til og med når han tar SIT UPS!!

Haha! disse "ur"mennene finnes på hvert senter.det er jeg nesten sikker på.vi har ihvertfall to av dem på senteret som jeg har sett..og hørt..hehe

Utlogget Arnie

• Aktivt medlem
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

« #305 : 22. juni 2010, 21:45 »
Måtte riste litt på hodet i dag. En kar står å trener knebøy da en søt jente kommer bort og spør om han bruker benken som står bak han. Han var ikke norsk, så etter å ha spurt igjen på engelsk, svarer han "Yes", hvorpå han da setter seg ned på benken før neste sett i knebøy  Huh  Brukte benken til verken trening eller hvile før hun spurte.
I'll be back( bigger than ever before)!

Gå til:  

TOPP-3 for å BYGGE bryst

Trening01.01.202157

Her får du 3 kanonøvelser så du aldri igjen skal ha problemer med å bygge bryst.

7 øvelser for muskuløse triceps

Trening26.12.202053

Vil du har større armer? Dette er 7 supre øvelser.
Her har du treningstips og kostholdsråd som kan gi deg et push bak, inn i det nye året.

Bananpannekake

Kosthold23.11.20202213

Perfekt å starte dagen på!
Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.