Skrevet av Emne: Gym observasjoner!  (Lest 59572 ganger)

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Gym observasjoner!
« #285 : 10. mai 2010, 19:42 »
Jeg fikk beskjed om at jeg gikk for dypt i knebøyen og at det ikke var bra for meg, så jeg sa jeg var litt uenig med ham og forklarte ham at jeg var styrkeløfter og måtte gå såpass dypt for å få godkjent og prøvde å forklare ham om aktivering av bakside og rumpa og sånt, da så han bare dumt på meg og forklarte at han var sprinter. Tydligvis slår sprinter styrkeløftere akkurat som papir slår stein, så dermed var det ikke mer å si om den saken.

Utlogget Henrico4

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • In fact, I DO know SQUAT!
Sv: Gym observasjoner!
« #286 : 10. mai 2010, 19:56 »
smårips på 16-17 år som vandrer rundt i hotpants og sokkelesten... dry

Hmm.. Disse har vi dessverre ikke noen av:/
Alder: 21 år
Vekt:
(Mai 2011) 72 kg
(August 2011) 67 kg
(September 2011) 68 kg
Høyde: 177 cm

Mitt lille eventyr (logg)
          
     Knebøy

Utlogget Cube

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 062
  • Honnør: 290
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 062

  • Type 3 Mindset
Sv: Gym observasjoner!
« #287 : 10. mai 2010, 19:58 »
Ei litt forsiktig jente dro fra resten av vennegjengen som holdt til på trappe-cardio-maskinene og tok veien bort til frivektene. Hun var ikke så rutinert med frivekter, så jeg gikk bort til henne og spurte om hun ville at jeg skulle hjelpe henne med utførelsen av knebøyen hun holdt på med. Resten av vennene hennes tuslet bort fra det de holdt på med (TV-titting og laber intensitet på trappe-cardioen) til oss som holdt på i knebøystativet. Hun ene sa til veninnen at om hun vil ha sprett-rumpe istedenfor store "guttemuskler" så burde hun gjøre det de andre gjorde; trappe-cardio. Jeg sa til henne at jenter har annen oppbygning enn det gutter har, og at det tar uansett laaang tid å få store muskler som hun snakket om. Man oppnår også en bedre fysikk ved å trene øvelser som knebøy og markløft bl.a. Hun bare ignorerte meg helt og sa til veninnen som jeg hjalp at hun kunne kaste bort tiden ved å trene tulleøvelser, mens de dro tilbake til TV'en og trappe-cardio-maskinene...
's WorkOut Log! | StrongLifts 5x5 | Jim W. 531 | 415 (18/09-10)

Utlogget Henrico4

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 300
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 300

  • In fact, I DO know SQUAT!
Sv: Gym observasjoner!
« #288 : 10. mai 2010, 20:09 »
Ei litt forsiktig jente dro fra resten av vennegjengen som holdt til på trappe-cardio-maskinene og tok veien bort til frivektene. Hun var ikke så rutinert med frivekter, så jeg gikk bort til henne og spurte om hun ville at jeg skulle hjelpe henne med utførelsen av knebøyen hun holdt på med. Resten av vennene hennes tuslet bort fra det de holdt på med (TV-titting og laber intensitet på trappe-cardioen) til oss som holdt på i knebøystativet. Hun ene sa til veninnen at om hun vil ha sprett-rumpe istedenfor store "guttemuskler" så burde hun gjøre det de andre gjorde; trappe-cardio. Jeg sa til henne at jenter har annen oppbygning enn det gutter har, og at det tar uansett laaang tid å få store muskler som hun snakket om. Man oppnår også en bedre fysikk ved å trene øvelser som knebøy og markløft bl.a. Hun bare ignorerte meg helt og sa til veninnen som jeg hjalp at hun kunne kaste bort tiden ved å trene tulleøvelser, mens de dro tilbake til TV'en og trappe-cardio-maskinene...

Hehehe! Hun tenkte sikkert at du så ut som lommemannen og ville ha venninna si så fort som mulig bort derfra:P

Alder: 21 år
Vekt:
(Mai 2011) 72 kg
(August 2011) 67 kg
(September 2011) 68 kg
Høyde: 177 cm

Mitt lille eventyr (logg)
          
     Knebøy

Utlogget Loffen08

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 120
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 120

Sv: Gym observasjoner!
« #289 : 10. mai 2010, 20:17 »
På gymet mitt sitter de å lese VG i beinspark og lignende maskiner. Må ha det, bare må ha det.

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Gym observasjoner!
« #290 : 19. mai 2010, 22:00 »
I dag skjedde det mest irriterende jeg noen gang har opplevd på ett trenings studio, la faktisk ikke merke til det før jeg var midt i ett markløft/strak hvor jeg mildt sagt kan si jeg holdt på å drite på meg og endte med å miste hele stanga så det sang etter fordi en idiot klapsa meg på ryggen så jeg holdt på å flakse forover  Argue
Og det endte jo selvfølgelig med at jeg heller bestemte meg for å telle til 10 istede for å bli fly steike forbanna, da begynte han visstnok og anklage meg for å være på trenings studio for å "skryte", fikk bare sjokk og så ingenting. sånn gikk han rundt til alle og lekte arnold svartzneger (Han så ut som doug i kongen av queens...) frem til han begynte å briske seg på en som holdt på med det andre olumpic stativet og han som ble avbrutt det hadde visst LITT dårligere temperemang enn meg og det endte med litt veldig høyrystet utskjelling utkastelse og drama woot

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Gym observasjoner!
« #291 : 21. mai 2010, 11:12 »
Folk som trener flyes med ca 10kg manualer for så å slippe de på gulvet. Jeg driter i vekten, alle begynner et sted, men når vanlige folk greier legge fra seg 35kiloene, så klarer du faen meg å legge fra deg 10kiloene. Ja, det bråker, nei, du er ikke tøff.
I'll be back( bigger than ever before)!

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
Sv: Gym observasjoner!
« #292 : 21. mai 2010, 22:04 »


*Gutter som gir meg sexblikk mens de trener biceps i helsetrøya.....
*svette folk som ikke gidder å legge et håndkle på apparatet de bruker..usj
*småjenter som prøver seg på benkpress-legger seg ned,fniser og ler mens de har beina rett i været og sprer dem på vidt gap(hva er det?)
*jenter som går med stramme gjennomsiktige hvite tights og som har krøpet litt for langt opp en viss plass slik at man kan se rett hjem.....
*jenter som gir meg stygge blikk fordi jeg tør å trene vekter..hehe! :Smiley
*folk som gir råd til andre ang teknikk selv om de sjøl krummer ryggen som et uvær under markløft...

jaja..nok sutring for denne gang..litt positivt også:

*søte menn som smiler til meg:)))
*Folk som spør om jeg trenger hjelp med noe uten at jeg har spurt:)

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Gym observasjoner!
« #293 : 22. mai 2010, 00:04 »

jaja..nok sutring for denne gang..litt positivt også:
(...)
*Folk som spør om jeg trenger hjelp med noe uten at jeg har spurt:)
Oi, det blir positivt mottatt? Jeg er rett som det er på nippet til å gi et lite tips når jeg ser litt skumle ting i mark og snodigheter i bøy, men har egentlig inntrykk at folk ikke er så keene på å få slikt.

Utlogget Tollefsen

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 756
  • Honnør: 132
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 756

Sv: Gym observasjoner!
« #294 : 22. mai 2010, 00:08 »
jeg synes det er kjempe morro med typiske innvadrere som tror benkpress og bicepscurls er det eneste som duger.

Programmet:

Benkpress: 12 serier ( 10 er maksing)
Incline benkpress: 10 serier
Decline benkpress: 10serier
Skråbenk med hantler: 5-10 serier
(Brystpress med hantler 5-10serier)

Bicepscurls med skikkelig ryggkast: 1 million serier.

Resultat: Den tøffeste i gata!
Mandal Treningssenter.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Gym observasjoner!
« #295 : 22. mai 2010, 00:19 »
Trening av kjernemuskulaturen skjer ved å gå med et svært tungt halskjede hele dagen.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Gym observasjoner!
« #296 : 22. mai 2010, 00:24 »
jeg synes det er kjempe morro med typiske innvadrere som tror benkpress og bicepscurls er det eneste som duger.

Programmet:

Benkpress: 12 serier ( 10 er maksing)
Incline benkpress: 10 serier
Decline benkpress: 10serier
Skråbenk med hantler: 5-10 serier
(Brystpress med hantler 5-10serier)

Bicepscurls med skikkelig ryggkast: 1 million serier.

Resultat: Den tøffeste i gata!

er nok ikke bare innvandrere..generelt utrolig mange, synd egentlig. Er litt sånn når du er 16 år og sier til kompisene dine " fyfaen jeg dro 150kg mark" så ser de dumt på deg, men benk, da er du kongen.
___________________
gidder ikke lese gjennom 20 sider for å finne om dette er skrevet, men regner med det. Den typiske syklubben som står og prater, prater OG prater enda litt mer mellom settene..snakker vi treningsøkter som sikkert er på 2-3 timer (40min kun trening og resten prat), enda værre når deti kke hjelper å spørre om de har mye igjen.

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Gym observasjoner!
« #297 : 22. mai 2010, 00:36 »
Vis jeg trenger en spotter i en øvelse og han begynner å hjelpe meg med en gang det begynner å bli tungt. Det tror jeg er det mest irriterende jeg kan oppleve på senteret.


Samme her. Det er utrolig irriterende. Verste er at du ikke kan klage heller på en som har vært så snill å spotte deg. Men jeg har lært meg å si ifra før jeg begynner å løfte, og gjør det klart at jeg ikke trenger noe hjelp før han ser at stange går ned (i benk).
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Gym observasjoner!
« #298 : 22. mai 2010, 00:38 »

___________________
gidder ikke lese gjennom 20 sider for å finne om dette er skrevet, men regner med det. Den typiske syklubben som står og prater, prater OG prater enda litt mer mellom settene..snakker vi treningsøkter som sikkert er på 2-3 timer (40min kun trening og resten prat), enda værre når deti kke hjelper å spørre om de har mye igjen.

Snakker vi gamlinger 50+? hehe

Faen det er så irriterenede. Og når dem virkelig tror at de eier alt. Musikk kan man bare glemme, enten radio på lavt volum eller dø!! Kompromissløse folk disse gamlingene
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Gym observasjoner!
« #299 : 22. mai 2010, 00:46 »
faktisk ikke gamlinger heller..
Har en morsom en fra da jeg trente på SATS midtbyen (trheim).
En kar der som alltid trente i vanlig klær, dongeribukse, skjorte og gjerne lue. I tillegg var det snus under leppa og avisa på sykkeln...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!