Skrevet av Emne: Gym observasjoner!  (Lest 61641 ganger)

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
Sv: Gym observasjoner!
« #300 : 22. mai 2010, 09:45 »
Oi, det blir positivt mottatt? Jeg er rett som det er på nippet til å gi et lite tips når jeg ser litt skumle ting i mark og snodigheter i bøy, men har egentlig inntrykk at folk ikke er så keene på å få slikt.

Jeg tror ikke folk generelt liker å bli rettet på ang teknikk o.l(sjøl om mange hadde trengt hjelp), men jeg synes det er greit at noen spør meg om jeg trenger hjelp til noe(feks ta ned tunge vekter fra knebøystativet,legge opp stanga for meg osv.)
Bra at folk er hjelpsomme synes jeg-med måte selfølgelig:)

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

Sv: Gym observasjoner!
« #301 : 22. mai 2010, 09:50 »
Når jeg trente på sats tidligere, så var det en fyr som helt seriøst kanskje var kjent i hele bydelen pga brølingen sin.
Han ser ut som en eks- narkoman, og går med armene langt ut til siden hele_tiden_alltid, selv på fritiden!
Han er tynn som en reke, ca 50år gammel og har store ambisjoner og å bli kroppsbygger.

Han brøler så hele senteret hører han til og med når han tar SIT UPS!!

Utlogget Stumpen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 127
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 127

  • Strong & Juicy
Sv: Gym observasjoner!
« #302 : 22. mai 2010, 09:55 »
Når jeg trente på sats tidligere, så var det en fyr som helt seriøst kanskje var kjent i hele bydelen pga brølingen sin.
Han ser ut som en eks- narkoman, og går med armene langt ut til siden hele_tiden_alltid, selv på fritiden!
Han er tynn som en reke, ca 50år gammel og har store ambisjoner og å bli kroppsbygger.

Han brøler så hele senteret hører han til og med når han tar SIT UPS!!

Haha! disse "ur"mennene finnes på hvert senter.det er jeg nesten sikker på.vi har ihvertfall to av dem på senteret som jeg har sett..og hørt..hehe

Utlogget Arnie

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 237
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 237

Sv: Gym observasjoner!
« #303 : 22. juni 2010, 21:45 »
Måtte riste litt på hodet i dag. En kar står å trener knebøy da en søt jente kommer bort og spør om han bruker benken som står bak han. Han var ikke norsk, så etter å ha spurt igjen på engelsk, svarer han "Yes", hvorpå han da setter seg ned på benken før neste sett i knebøy  Huh  Brukte benken til verken trening eller hvile før hun spurte.
I'll be back( bigger than ever before)!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!