Skrevet av Emne: Best bodyparts  (Lest 1054 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Best bodyparts
« : 16. mars 2003, 09:59 »
Hvor ofte ser man ikke artikler i forskjellige blader med feks, dorians ryggtips, platz on legs osv. Det som slår meg er at folk tror at byggere med en eller flere outstanding bodyparts (litt norsk-engelsk her, lol) er de beste til å gi tips om øvelser for akkurat denne kroppsdelen.  Jeg mener at det egentlig er helt motsatt. Det er egentlig folk med "svake" kroppsdeler som burde gi tips, fordi de jobber så jævlig for å hente opp det de ligger etter, og derfor vet hva som funker.

I mine øyne er det slik at det vi er gode til gjør vi mer av, dvs dersom man har en bra rygg så liker man å trene denne, derfor vokser den mer osv.

Det jeg prøver å si er at man kanskje burde spørre folk som f.eks Demayo om hvordan han trener biceps, og ikke spørre om lårtreningen da dette til en stor del er genetisk og ikke ett resultat av spesielle treningen eller hemmeligheter i lårtreningen.

hmmm. var det noen som skjønte dette lol... Shocked

Utlogget Mr. Bison

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 149
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 149

  • I have to return some videotapes
Re:Best bodyparts
« #1 : 16. mars 2003, 10:58 »
Har tenkt akkuratt det samme. Du kan jo og lese hele tiden i disse muskelbladene at "han har så store armer, her får du vite hemmeligheten hans" men ofte er ikke engang armene spesielt store i forhold til resten av kroppen.

Utlogget Fearless

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 459
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 459

Re:Best bodyparts
« #2 : 17. mars 2003, 15:50 »
HE_HE hadde tatt seg ut om jeg hadde stått på TV-SHOP med det magebeltet, som skal fikse magemuskler rundt meg å sagt at dette funka.. hadde vært troverdig. Heller tvilsomt!  Grin Grin Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!