Skrevet av Emne: Mariusz Pudzianowski doping tatt - avla positiv doping prøve i WSM 2004.  (Lest 15436 ganger)

Utlogget Strongwoman

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Thursday,November 25,2004
Mariusz Pudzianowski Disqualified from 2004 World's Strongest Man Contest 
IronMind has just received official word that Mariusz Pudzianowski has been disqualified from the 2004 World's Strongest Man contest "for a breach of the new IFSA Strongman Health Policy."

The official statement ended speculation based on what had been unconfirmed but very substantial rumors circulating in the strongman world.

IFSA has, "applied the following disciplinary measures:

A) A disqualification of Mr. Pudzianowski's results in the World's Strongest Man 2004 including forfeiture of all prize money, ranking points, and associated recognition.
B) A one year suspension from competition."

The official statement also noted, "The athlete has agreed to enter into a rehabilitation program administered by IFSA Holding's medical team that starts 20th of November 2004," but goes on to explain that, "In recognition of his full and immediate co-operation with IFSA Holdings and its medical team, as well as in view of his previously clean record, the ban may be lifted earlier . . . ." 


 

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Tabbe av han. Kutta kuren litt seint  Grin.. Jaja, skjer vel den beste det (har jo skjedd nordmenn også, selv om vi er no jævler på hardingfele og er født med ski på beina)
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Nå er jeg sjokkert!  Har han dopa seg?!? :Smiley
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

Snart blir vel coleman tatt også  Afro Grin
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget noen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 580
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 580

  • PCP saved my life
Nå er jeg sjokkert! Har han dopa seg?!? :Smiley
jeg også.
trodde det var cell-tech som gjorde at han veide 130 kilo med sixpack jeg.
og kanskje multivitaminer.
kom som lyn fra klar himmel faktisk.
noen is a fictional online character, created by a genius with above average sized genitalia, involved in a complex super dorky online role playing game that exists only in his head. noen is also the man. Do not look directly at noen or make eye contact as noen may attempt to hump your face.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Snart blir vel coleman tatt også Afro Grin
noen som påstår at BÅDE Mariusz og Ronnie er DOPA??
*nekter å tro mine egne to brune*

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686

Kor lenge blir han utestengt?
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Godfather

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 908
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 908

  • Custom User Title
Snart blir vel coleman tatt også  Afro Grin

Kommer ikke til å skje Tongue

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Kor lenge blir han utestengt?
visstnok ett år...

Utlogget Bamse Bjørn

  • Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 686
  • Honnør: 189
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 686


visstnok ett år...
Så lenge. Eg trudde utstengelsen kun var av helsemessige årsaker. Er jo derfor dei tester i strongman etter det har forstått.
Heller stor og kjapp enn liten og slapp!

Sterk, blid og dopingfri! Smiley


Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Latterlig hele greia. En sport laget av dopere for dopere burde kunne holdt seg for god for dopingtester. Dette er underholdning og show av høy klasse, og Mariusz er en av frontfigurene. At de starter med dopingtester for å ha noe å slå i bordet med pga. tv-sendinger synes jeg er noe tull. Fortsetter de slik blir det iallefall ingen tv-sendinger for de vil mangle deltakere. Kanskje noen i systemet som syntes Mariusz tok for mye av glansen selv ved alle seirene og six-packen? Får vi se out-of-competition testing i strongman snart også? Ville blitt litt mer krediterbart da istedet for denne falske  "sminkingen", hvor kun de som er dårlig til å telle dager for doputløpstid blir tatt.

Ønsker ikke å frata noen atleter æren ved dette innlegget. Alle strongmen er fantastiske atleter, men dopingtester kun på stevner i strongman synes jeg er ett spill for galleriet - og de som blir tatt blir på en måte urettmessig hengt ut. I noen land og i noen sporter viser positive dopingtester at testene virker. Her viser dopingtestene egentlig bare at de ikke virker.

Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget Charro

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 956
  • Honnør: 205
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 956

Ja, enten må man bestemme seg for å begynne å teste mer som i styrkeløft - eller så må man kutte all testing. To muligheter å velge mellom, ikke mer. Testing for galleriet blir gjennomskuet.

Utlogget Svend Viking Karlsen

  • Verdens Sterkeste Mann 2001
  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 249
  • Honnør: 238
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 249

Latterlig hele greia. En sport laget av dopere for dopere burde kunne holdt seg for god for dopingtester. Dette er underholdning og show av høy klasse, og Mariusz er en av frontfigurene. At de starter med dopingtester for å ha noe å slå i bordet med pga. tv-sendinger synes jeg er noe tull. Fortsetter de slik blir det iallefall ingen tv-sendinger for de vil mangle deltakere. Kanskje noen i systemet som syntes Mariusz tok for mye av glansen selv ved alle seirene og six-packen? Får vi se out-of-competition testing i strongman snart også? Ville blitt litt mer krediterbart da istedet for denne falske  "sminkingen", hvor kun de som er dårlig til å telle dager for doputløpstid blir tatt.

Ønsker ikke å frata noen atleter æren ved dette innlegget. Alle strongmen er fantastiske atleter, men dopingtester kun på stevner i strongman synes jeg er ett spill for galleriet - og de som blir tatt blir på en måte urettmessig hengt ut. I noen land og i noen sporter viser positive dopingtester at testene virker. Her viser dopingtestene egentlig bare at de ikke virker.




Jeg er helt enig med deg i at testing i strongman sporten kunne de like godt ha droppet , noe jeg personlig mener om all idrett.!!!.Men når det er sagt, og det blir bestemt fra høyeste hold at utøverene skal testes er det jo, take it- or leave it !
Jeg er langt ifra happy med at Mariusz er doping tatt på wsm 2004- dette ødelegger jo for alle i hele sporten, men noe juks eller annet var det ikke. Grunnen til at jeg kan si det 100 % er at på wsm i år visste utøverene at 2 skulle testes. Dette var det en loddtrekkning blant utøverene om da de kom til Bahamas. Mariusz var først til å trekke, han trakk selv en test. Neste var Svend- han trakk oxo en test !
Svend spurte på forhånd om å bli testet om ha ikke skulle bli trukket ut.
Hva Mariusz er tatt i, om Mariusz er tatt 100%- og hva straffen hans i så fall vil bli etc. kan ikke jeg uttale meg om. Det eneste jeg vet 100% er at Svend var IOC ren !!!. Vi har selvsagt bare fått tilbakemelding på Svend.
Vi skal som sagt til Polen 12-14 desember på et info møte med IFSA, der blir det lagt frem alt fra neste års agenda, til doping policy.
Dere vil selvsagt få info som skulle angå dere til en hver tid !

MVH, Lene Alexandra Karlsen



Verdens Sterkeste Mann 2001
www.viking-power.no


Sjef for Legger uten grenser (57 cm @ 137 kg KV)

Utlogget strong woman

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 480

Hi,

I would just like to point out that I did not post this. I do not know who this other strongwoman is.

Hanne, London, England

PS. Lene Karlsen, if you see this please see what I posted on the Scandinavian Update.
I do not think I will be posting here again, but I hope you will cantact me!

Utlogget BadBoy

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 058
  • Honnør: 433
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 058

Thursday,November 25,2004
Mariusz Pudzianowski Disqualified from 2004 World's Strongest Man Contest
IronMind has just received official word that Mariusz Pudzianowski has been disqualified from the 2004 World's Strongest Man contest "for a breach of the new IFSA Strongman Health Policy."

The official statement ended speculation based on what had been unconfirmed but very substantial rumors circulating in the strongman world.

IFSA has, "applied the following disciplinary measures:

A) A disqualification of Mr. Pudzianowski's results in the World's Strongest Man 2004 including forfeiture of all prize money, ranking points, and associated recognition.
B) A one year suspension from competition."

The official statement also noted, "The athlete has agreed to enter into a rehabilitation program administered by IFSA Holding's medical team that starts 20th of November 2004," but goes on to explain that, "In recognition of his full and immediate co-operation with IFSA Holdings and its medical team, as well as in view of his previously clean record, the ban may be lifted earlier . . . ."


 


 Grin  2thumbsup  Bow Finally....!


Så lenge. Eg trudde utstengelsen kun var av helsemessige årsaker. Er jo derfor dei tester i strongman etter det har forstått.

Denne testinga var vel ny av året.





Jeg er helt enig med deg i at testing i strongman sporten kunne de like godt ha droppet , noe jeg personlig mener om all idrett.!!!.Men når det er sagt, og det blir bestemt fra høyeste hold at utøverene skal testes er det jo, take it- or leave it !
Jeg er langt ifra happy med at Mariusz er doping tatt på wsm 2004- dette ødelegger jo for alle i hele sporten, men noe juks eller annet var det ikke. Grunnen til at jeg kan si det 100 % er at på wsm i år visste utøverene at 2 skulle testes. Dette var det en loddtrekkning blant utøverene om da de kom til Bahamas. Mariusz var først til å trekke, han trakk selv en test. Neste var Svend- han trakk oxo en test !
Svend spurte på forhånd om å bli testet om ha ikke skulle bli trukket ut.
Hva Mariusz er tatt i, om Mariusz er tatt 100%- og hva straffen hans i så fall vil bli etc. kan ikke jeg uttale meg om. Det eneste jeg vet 100% er at Svend var IOC ren !!!. Vi har selvsagt bare fått tilbakemelding på Svend.
Vi skal som sagt til Polen 12-14 desember på et info møte med IFSA, der blir det lagt frem alt fra neste års agenda, til doping policy.
Dere vil selvsagt få info som skulle angå dere til en hver tid !

MVH, Lene Alexandra Karlsen




Gratulerer med dusteprisen 2004! Der er det ingen dopingtest heller so ingen kjem og tar frå deg den tittelen!  Gull Svend gnir seg vel godt i fingrane no kan eg tenke meg.
Jævla fesjå, blir faen so forbanna på slike holdningar!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!